Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Sartarin tuli (ja kuinka sen koimme, 1/2) Sartarin tuli (ja kuinka sen koimme, 1/2)
GWAR - "Hail Genocide" (live) GWAR - "Hail Genocide" (live)
Kissojen kanssa muutto sujuu kuin tanssi :3 Kissojen kanssa muutto sujuu kuin tanssi :3
Anti Cimex - Scandinavian Jawbreaker (FA) Anti Cimex - Scandinavian Jawbreaker (FA)
Filter - Take A Picture (OV) Filter - Take A Picture (OV)
Equilibrium Equilibrium
Electric Zoo - Me and My Machine Against the World (2018) Electric Zoo - Me and My Machine Against the World (2018)
Heräsin YYYYAAAAH! :3 Heräsin YYYYAAAAH! :3
Taidevandalismi Taidevandalismi
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Vesiväritestaustausta (ja nakuankan naamakuva) Vesiväritestaustausta (ja nakuankan naamakuva)
The Gits - Second Skin (live) The Gits - Second  Skin (live)
Astetta rankempaa istumista Astetta rankempaa istumista
ASKING ALEXANDRIA - The Death of Me (Official Music Video) ASKING ALEXANDRIA - The Death of Me (Official Music Video)
Dirk Lasermaster:The Last Laser Master - Laser Magic Spectacular Dirk Lasermaster:The Last Laser Master - Laser Magic Spectacular
MM - 8 MM - 8
Invisible hugbuddy :3 Invisible hugbuddy :3
Sartarin tuli (Sankarien sota, 1/3 Sartarin tuli (Sankarien sota, 1/3
Ajattara - Lupaus (2017) (full album) Ajattara - Lupaus (2017) (full album)
Marilyn Manson - Mechanical Animals Marilyn Manson - Mechanical Animals
Mikä siellä? Mikä siellä?
Funny Goats: Screaming Is Optional Funny Goats: Screaming Is Optional
Don't worry, be happy Don't worry, be happy
Narsissipelto Narsissipelto
 851 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
30.09.2020 17:08:23
[ + 2 | ]

Mortin pentuleikit ja muuta vanhempaa kuvastoa musiikin tahtiin


kissa

(5203)  · 

vivamort

(152)  · 

heavy

(244)  · 

volbeat

01.10.2020 15:13:43
#394893 [+-] Piilota Suosittele

Niin bigguinen, kirkaskatseinen, tirheä ja elämännälkäinen bendele :333 Ja kunnon metallibörh ;3

Lopussa klassinen "moi pitää mennä :3" ;_______; :3

01.10.2020 22:36:32 | 22:42:32
#395079 [+-] Piilota Suosittele

>>394893

Ujosteli kun huomasi että otetaan videokuvaa. "Brb, meen tuonne autokatokseen piiloon" :3

Mortti muuten tuossa videon alussa maatessaan juuri ennen mustekalapubu-painia, nyökkää niskallaan pari kertaa. Se tarkoittaa rabsuta nyt mua ja lopeta se kuvaaminen. Rabsutin. <3

Edit: olin myös saattanut laittaa bunnypussiin hieman kissanminttusuihketta ;3

01.10.2020 22:41:43 | 22:43:21
#395091 [+-] Piilota Suosittele

>>395079

:333 Oli totisesti biene <3

Muuten, se tunne kun tuossa näkyy kolmen videon thumbnailit, joissa kolme täysin eriväristä Morttia ;3

Edit: börheästi toimittu :333

[ 5 viestiä | ]