Ei muakaan välttämättä nappaa kaikki luolastotovereiden jutut, mutta en mä silti mustalistaa ketään. Pidän erilaisia mielipiteitä ja näkemyksiä arvokkaina, vaikka en olisikaan samoilla linjoilla.
>>115551 En nyt enää muista, mutta yleensä laitoin jonkun mustalle listalle jos media koostui medioista jotka eivät itseeni iskeneet. Ei ainakaan mitään henkilökohtaista.
[
9 viestiä
|
]
⭰
Savolainen juutalaisromaniarabi
Erkki leuhkii
Coccolino Deep - Blow
Valuuttaa
Kesäilyä
Olen biene Mortti vain, börheä :3
R.E.M. - Everybody Hurts (OV)
Iltapäivää - Sunny Afternoon
Marilyn Manson - Angel With The Scabbed Wings
Kissagifejä
Kurr? :3
Local H - Bound For The Floor
Näin
The Bloodhound Gang - Something Diabolical
KAHEN KILON SIIKA!
Marilyn Manson & The Spooky Kids - Negative Three
The Quaker City Night Hawks - Some of Adam's Blues