Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Toveri börh :3 Toveri börh :3
Bloodhound Gang - Your Only Friends Are Make Believe Bloodhound Gang - Your Only Friends Are Make Believe
Euphoric thinking Euphoric thinking
Sartarin tuli (Kysy hämähäkiltä, 2/3) Sartarin tuli (Kysy hämähäkiltä, 2/3)
Bödkatti :3 Bödkatti :3
YUP - Daavidin Fuzz YUP - Daavidin Fuzz
Yksi suosikkikohtauksistani länkkärileffoissa Yksi suosikkikohtauksistani länkkärileffoissa
Filter & Crystal Method - Trip Like I Do Filter & Crystal Method - Trip Like I Do
O hi! Low five! O hi! Low five!
Börh 3 Börh 3
Sartarin tuli (Valkoinen Karhu, punainen Kuu 4/4) Sartarin tuli (Valkoinen Karhu, punainen Kuu 4/4)
Pahan näköinen jalka Pahan näköinen jalka
Nirvana - Heart Shaped Box Nirvana - Heart Shaped Box
Fixicity - Mashup Fixicity - Mashup
Feast 3 - Final Song Feast 3 - Final Song
Norman Greenbaum - Spirit In The Sky Norman Greenbaum - Spirit In The Sky
Sartarin tuli (Kuun polku 4/4) Sartarin tuli (Kuun polku 4/4)
Stoned Jesus - I'm The Mountain Stoned Jesus - I'm The Mountain
They wept for the signs... of the candles... They wept for the signs... of the candles...
Enpäs nuggunudkaan 😹 Enpäs nuggunudkaan 😹
Kävin Rovaniemellä ja laitoin kädenjälkeni kylmään kiveen Kävin Rovaniemellä ja laitoin kädenjälkeni kylmään kiveen
Windows Windows
Rautakanki - Painu vittuun! Rautakanki - Painu vittuun!
Simple Man - Lynyrd Skynyrd - Lyrics HD Simple Man - Lynyrd Skynyrd - Lyrics HD
 729 näyttökertaa, 1 viesti, 4.56 MB, 1 tiedosto
16.04.2018 23:53:06
[ + 1 | ]

Ajattara - Mitä kuolema parantaa?

[10829] [Ajattara---Mita-kuolema-parantaa_-[360p].webm] [4.56 MB] [480x360] [] []

hanki

(6)  · 

noita

(15)  · 

kuolema

(82)
16.04.2018 23:54:07 | 00:05:55
#47905 [+-] Piilota Suosittele

Vuolee ajatus hiljaisuudesta patsaan
Se murenee heti kun paikkansa muistaa
Takoo nälkä kuvia unettoman silmään
Tuonen tyttäret laulaa kutsuaan kylmää

Ei juutu huutosi enää häpeään
Kun veljesi ympärillä häviää
Syöksyy tuleen, se riekaleiksi repeää
Jää liha hiiltynyt hangelle kytemään

Oi tule luoksemme
Olit rampa tahi sokea
On lähtösi varma
Halpa ja nopea
Ei ihminen ansaitse saada parempaa
Sitä ei ole
Mitä kuolema ei voi parantaa


Ei juutu huutosi enää häpeään
Kun veljesi kaikki ympärillä häviää
Syöksyy tuleen, se riekaleiksi repeää
Jää liha hiiltynyt hangelle kytemään


Toinen perään pysähtyy
Jalkojaan itkemään
Ruumiiden keskellä
Katsoo verisiä käsiään
Hetkeksi kaikki hidastuu
Eikä tunne mitään
Nyt se on loppu
Nyt ei enää

"Sitä ei ole
Mitä kuolema ei voi parantaa"

[ 1 viestiä | ]