Vuolee ajatus hiljaisuudesta patsaan Se murenee heti kun paikkansa muistaa Takoo nälkä kuvia unettoman silmään Tuonen tyttäret laulaa kutsuaan kylmää
Ei juutu huutosi enää häpeään Kun veljesi ympärillä häviää Syöksyy tuleen, se riekaleiksi repeää Jää liha hiiltynyt hangelle kytemään
Oi tule luoksemme Olit rampa tahi sokea On lähtösi varma Halpa ja nopea Ei ihminen ansaitse saada parempaa Sitä ei ole Mitä kuolema ei voi parantaa
Ei juutu huutosi enää häpeään Kun veljesi kaikki ympärillä häviää Syöksyy tuleen, se riekaleiksi repeää Jää liha hiiltynyt hangelle kytemään
Toinen perään pysähtyy Jalkojaan itkemään Ruumiiden keskellä Katsoo verisiä käsiään Hetkeksi kaikki hidastuu Eikä tunne mitään Nyt se on loppu Nyt ei enää
"Sitä ei ole Mitä kuolema ei voi parantaa"
[
1 viestiä
|
]
⭰
Toveri börh :3
Bloodhound Gang - Your Only Friends Are Make Believe
Euphoric thinking
Sartarin tuli (Kysy hämähäkiltä, 2/3)
Bödkatti :3
YUP - Daavidin Fuzz
Yksi suosikkikohtauksistani länkkärileffoissa
Filter & Crystal Method - Trip Like I Do
O hi! Low five!
Börh 3
Sartarin tuli (Valkoinen Karhu, punainen Kuu 4/4)
Pahan näköinen jalka
Nirvana - Heart Shaped Box
Fixicity - Mashup
Feast 3 - Final Song
Norman Greenbaum - Spirit In The Sky
Sartarin tuli (Kuun polku 4/4)
Stoned Jesus - I'm The Mountain
They wept for the signs... of the candles...
Enpäs nuggunudkaan 😹
Kävin Rovaniemellä ja laitoin kädenjälkeni kylmään kiveen