Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 227 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV) Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV)
Kurks :3 Kurks :3
Void taste, inane waste. Void taste, inane waste.
Ugly Kid Joe - Clover Ugly Kid Joe - Clover
Joulupesu Joulupesu
Siouxsie And The Banshees - Spellbound Siouxsie And The Banshees - Spellbound
Yömyöhä - Mikko Juhantalon Rinteessäpaneskelukurssi Yömyöhä - Mikko Juhantalon Rinteessäpaneskelukurssi
Cradle Of Filth - Nymphetamine Fix [OFFICIAL VIDEO] Cradle Of Filth - Nymphetamine Fix [OFFICIAL VIDEO]
David Bowie - Blackstar David Bowie - Blackstar
J. Karjalainen - Missä se väinö on J. Karjalainen - Missä se väinö on
Krang - The Hate You Advocate Krang - The Hate You Advocate
AVATAR - Hunter Gatherer (OV FA, Lyrics) AVATAR - Hunter Gatherer (OV FA, Lyrics)
Kurks Kurks
Focus - Hocus Pocus Live '73 Focus - Hocus Pocus Live '73
Johnny Cash - "One" Johnny Cash - "One"
Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV) Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV)
Your feeble hairs are no match for my börhness ;3 Your feeble hairs are no match for my börhness ;3
Jasso vetää nortit pöytään Jasso vetää nortit pöytään
Euphoric thinking Euphoric thinking
Melkein Nugs Melkein Nugs
Blastoyz - Mandala (OV) Blastoyz - Mandala (OV)
Coccolino Deep - Seven Pounds Coccolino Deep - Seven Pounds
Mitä 6evill oikeasti yritti maalata Mitä 6evill oikeasti yritti maalata
Dabbelu Dabbelu
 531 näyttökertaa, 1 viesti, 4.97 MB, 1 tiedosto
24.04.2018 21:24:45
[ + 0 | ]

YUP - Normaalien Maihinnousu (lyrics)

[11129] [YUP---Normaalien-Maihinnousu-[360p].webm] [4.97 MB] [320x240] [] []

24.04.2018 21:25:31
#50579 [+-] Piilota Suosittele

Mistä viikatemies kerrostalomme ties'
Sitä tuskinpa selville saan
Sen isän hengen vei ensin
Sitten kadulle lensin
Minäkin kiiruhdin ikkunaan:

Samassa satamaan laivat uivat
- niissä ne normaalit saapuivat
Ja valokiilat autoissaan
Kävivät katuja lakaisemaan

Kun vieras mies tuli taloon
Jouduin outoon valoon
Sillä hän oli normaalien pää

Vierailla voimilla kai
Kaikki valtaansa sai -
Nyt kukaan muuta ei kuule, ei nää

Niin nousi äitikin niiden paattiin
Minä ja arkku mentiin saattiin
Ei enää kotiinsa kaivannut hän
Kun löysi normaaleista ystävän

Isä, kunpa voisitkin elää vielä
Mietin usein, kuinkahan
Teille siellä
Kuolleiden maassa käy:
Ikuisen unenko sait
Vai vallitsevatko normaalien lait?

Pahoin paukkuvat ukset
Kun puhdistukset
Riehuu öisin, kun liikkua ei saa

Se mikä viime viikolla
Saattoi normaalia olla
Nyt on kuolemaakin pahempaa

Niin uusi valta uudet lait laatii
Ja meidät mukautumaan vaatii
Ne laittaa normaalien merkit hihaan
Ja tulee melskaamaan meidän pihaan

Normaalien joukossa
Normaalina olossa
Elo on unelma loputon

Sillonhan tätä voi sietää
Mutta mistäpä tietää
Mikä huomenna normaalia on?

Kun suuri johtaja keksi
Että punaiseksi
Värjättävä on kansalta päät

Päätin: nyt minä menen
Ehkä soutuveneen kaukaisella ulapalla näät...

Te voitte tuttuun tapaanne jatkaa
Minä minne tahansa teen matkaa
Minne ei normaalien solvaukset soi
Missä epänormaali olla voi

Minne ei normaalien solvaukset soi
Missä epänormaali olla voi

Isä, kunpa voisitkin elää vielä
Mietin usein, kuinkahan
Teille siellä
Kuolleiden maassa käy:
Ikuisen unenko sait
Vai vallitsevatko normaalien lait?

[ 1 viestiä | ]