Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 25.12.2017 09:09:38 Jäseniä 3 Vierailuja 3 921 Medioita 258

Sekalaisia kuvia

Uskontokokoelma Uskontokokoelma
Cat party in da house! Cat party in da house!
Rakennustapakokoelma Rakennustapakokoelma
Kuvaotokset #45 Kuvaotokset #45
Ei jaksa keksiä otsikoita 61 Ei jaksa keksiä otsikoita 61
Kapinalliset pahapyllyt-kokoelma Kapinalliset pahapyllyt-kokoelma
Kuvattu takaperin Kuvattu takaperin
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
Kuvaotokset #4 Kuvaotokset #4
Kuvaotokset #26 Kuvaotokset #26
Kuvaotokset #33 Kuvaotokset #33
DANK MEMES DANK MEMES
Turhia kuvia 14 Turhia kuvia 14
Korttipeliturnaus Korttipeliturnaus
Kattirypäs Kattirypäs
Puumakokoelma Puumakokoelma
Ei jaksa keksiä otsikoita 16 Ei jaksa keksiä otsikoita 16
Kuvaotokset #46 Kuvaotokset #46
Lyhyitä ja hassuja Lyhyitä ja hassuja
Arvatkaa mikä kokoelma? Arvatkaa mikä kokoelma?
Diabeetus Diabeetus
Sekalaisia Sekalaisia
Kissa-assemblaasi Kissa-assemblaasi
Kuvaotokset #5 Kuvaotokset #5
 813 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.95 MB, 6 tiedostoa
22.10.2019 15:30:20
[ + 4 - | ]

Kaunis luonto

[35768] [tiedosto-1.jpg] [0.09 MB] [640x800] [] []
tiedosto-1.jpg
[35767] [tiedosto-2.jpg] [0.06 MB] [640x637] [] []
tiedosto-2.jpg
[35766] [tiedosto-3.jpg] [0.02 MB] [640x428] [] []
tiedosto-3.jpg
[35765] [tiedosto-4.jpg] [0.03 MB] [640x735] [] []
tiedosto-4.jpg
[35764] [tiedosto-5.gif] [2.65 MB] [600x338] [] []
tiedosto-5.gif
[35763] [tiedosto-6.jpg] [0.1 MB] [640x853] [] []
tiedosto-6.jpg

metsä

(59)  · 

vuori

(10)  · 

kissa

(5203)  · 

joki

(26)  · 

heijastus

(10)
24.10.2019 01:11:00
#262602 [+-] Piilota Suosittele

>>262584
Ehkä, en tiiä ku en oo kysyny. Hmmmm.. äiti kyllä varmaan sanois, että "onpas kivoja luontokuvia". Sitten mää sannoisin sille, että ei oo yhtään niin se kyselis, että miksi muka ei oo ja ku sannoisin sille sitte, että ei luontokuvat tee ihimistä onnelliseksi niin se varmaan vastais vaan, että kyllä elämään kauneutta mahtuu, että ota raahallisemmin ja nauti siitä mitä näät. Sitte sannoisin, että miten täsä muka pystyis nauttimaan siitä mitä näkkee, ku neekerit ja allahistit nussii jouttenia niin se vaan sannois, että vittu nää oot sekasin ja sitten oltais sammaa mieltä ja juotas kupit teetä. Tai nuin se vois mennä. Kait.

[ 7 viestiä | ]