Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 25.12.2017 09:09:38 Jäseniä 3 Vierailuja 3 921 Medioita 258

Sekalaisia kuvia

Ei jaksa keksiä otsikoita 79 Ei jaksa keksiä otsikoita 79
Puumakokoelma Puumakokoelma
More money more börh - kokoelma More money more börh - kokoelma
Old McDonald had a fast-food restaurant chain Old McDonald had a fast-food restaurant chain
Patsaskokoelma Patsaskokoelma
Kuvaotokset #35 Kuvaotokset #35
Jännäjuttuja osa II Jännäjuttuja osa II
Kissakuvia ja -gif Kissakuvia ja -gif
USA juttuja USA juttuja
Kuvaotokset #51 Kuvaotokset #51
Eläinkuvia Eläinkuvia
Kissakuvia Kissakuvia
Maukumob Maukumob
Turhia kuvia 7 Turhia kuvia 7
Kissekasa Kissekasa
Rick panttilainailee Rick panttilainailee
Turhia kuvia 4 Turhia kuvia 4
Kuvaotokset #47 Kuvaotokset #47
Eläinjuttukokoelma Eläinjuttukokoelma
Tinderin kermaa osa 3 Tinderin kermaa osa 3
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Walk of Shame Walk of Shame
Ei jaksa keksiä otsikoita 78 Ei jaksa keksiä otsikoita 78
Kissakuvia (ja koiro) Kissakuvia (ja koiro)
 813 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.95 MB, 6 tiedostoa
22.10.2019 15:30:20
[ + 4 - | ]

Kaunis luonto

[35768] [tiedosto-1.jpg] [0.09 MB] [640x800] [] []
tiedosto-1.jpg
[35767] [tiedosto-2.jpg] [0.06 MB] [640x637] [] []
tiedosto-2.jpg
[35766] [tiedosto-3.jpg] [0.02 MB] [640x428] [] []
tiedosto-3.jpg
[35765] [tiedosto-4.jpg] [0.03 MB] [640x735] [] []
tiedosto-4.jpg
[35764] [tiedosto-5.gif] [2.65 MB] [600x338] [] []
tiedosto-5.gif
[35763] [tiedosto-6.jpg] [0.1 MB] [640x853] [] []
tiedosto-6.jpg

metsä

(59)  · 

vuori

(10)  · 

kissa

(5203)  · 

joki

(26)  · 

heijastus

(10)
24.10.2019 01:11:00
#262602 [+-] Piilota Suosittele

>>262584
Ehkä, en tiiä ku en oo kysyny. Hmmmm.. äiti kyllä varmaan sanois, että "onpas kivoja luontokuvia". Sitten mää sannoisin sille, että ei oo yhtään niin se kyselis, että miksi muka ei oo ja ku sannoisin sille sitte, että ei luontokuvat tee ihimistä onnelliseksi niin se varmaan vastais vaan, että kyllä elämään kauneutta mahtuu, että ota raahallisemmin ja nauti siitä mitä näät. Sitte sannoisin, että miten täsä muka pystyis nauttimaan siitä mitä näkkee, ku neekerit ja allahistit nussii jouttenia niin se vaan sannois, että vittu nää oot sekasin ja sitten oltais sammaa mieltä ja juotas kupit teetä. Tai nuin se vois mennä. Kait.

[ 7 viestiä | ]