Perustaja ePeKePe

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 09.03.2018 12:54:37 Jäseniä 2 Vierailuja 719 Medioita 104

vytsy vytsy

Luomuteurastaja - Ketonen ja Myllyrinne Luomuteurastaja - Ketonen ja Myllyrinne
Faktaa Faktaa
Повреждения происходят ... Повреждения происходят ...
Homosammakot tulevat Homosammakot tulevat
Aikomus vs. Totuus Aikomus vs. Totuus
Neuvostoharppu Neuvostoharppu
Herrington pumppaa rautaa nyt tuonpuoleisessa Herrington pumppaa rautaa nyt tuonpuoleisessa
Hukkui kevätbörheyteen ;__; :3 Hukkui kevätbörheyteen ;__; :3
Jonnet ei muista Bomfunk Mc:tä Jonnet ei muista Bomfunk Mc:tä
skottilainen Pipsa possu skottilainen Pipsa possu
Beer O'clock Beer O'clock
Crouching cowboy, hidden anal Crouching cowboy, hidden anal
Turripuku Turripuku
Epäonnistumiskokoelma 2 Epäonnistumiskokoelma 2
Katolta hyppääminen Katolta hyppääminen
:) :)
Jumalauta ville Jumalauta ville
Pekka Pouta moshpitissä Pekka Pouta moshpitissä
T♂rstain Duke Fuckem T♂rstain Duke Fuckem
tule tänne, tule tule tule tänne, tule tule
Ottakaa olutta ruokajuomaksi Ottakaa olutta ruokajuomaksi
postal 2 kissat postal 2 kissat
Kohta lähtee henki Kohta lähtee henki
peggo peggo
 1 133 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.1 MB, 1 tiedosto
30.04.2024 15:38:18
[ + 3 | ]

Katolta hyppääminen

[70267] [tiedosto.mp4] [1.1 MB] [1920x1080] [11.78s] [] []

30.04.2024 16:53:55
#617517 [+-] Piilota Suosittele

Jonkun lääkärin mukaan 3. kerroksesta putoaminen on fataalin raja. Toki voit selvitä hengissä 5. kerroksesta mutta ikinä et kävele sen jälkeen. Oikein hyvällä tuurilla selviää pyörätuolissa loppuelämänsä

30.04.2024 19:10:49
#617574 [+-] Piilota Suosittele

>>617563
Fysiikka oli aikanaan mukavaa, mutta kemia oli mahtava aine.

Jossain kohtaa tosin piti valita että markkinointiviestintä vai fysiikka, kun olivat päällekkäin joten markkinointiviestintä tietenkin, totta munassa.


Fendi Jeans
Saggin my jeans
Massii on nii paljo housut tippuu
Taskut on nii täynnä housut tippuu
Fendi Jeans
Saggin my jeans
Massii on nii paljo housut tippuu
Taskut on nii täynnä housut tippuu

Leegot on valkoset yayoo
Kysyt mul yayo mul ei oo
Cledos leijuu Galileoo
Jinpachi flow sä saat K.O
Mä stäkkään mu massit mä stäkkään mu pesoo
Älä tuu fronttaa siis älä tuu lesoo
Safkaan mä jopa enemmän ku Theo
Safkaan nää jäbät missä on mu mayoo
Drip drip tip top
Heitän muijaa jalas Gucci flip flops
Lean wok, wok wok
Cledos plugi mulla on se rerock
Big racks, big bucks
Cani iso maha niiku Rick Ross
Fendi logo on mu farkuis
Neljätoist tonttuu on mul takataskus

03.05.2024 22:24:44
#618273 [+-] Piilota Suosittele

Harmi ettei täällä ole oikein korkeita taloja. Noi 13 kerroksiset tekis temppunsa, mutta varmaan suunniteltu siten etten pääse lähellekään ikkunaa tai kattoa jos en talossa asu.

[ 6 viestiä | ]