Perustaja ePeKePe

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 09.03.2018 12:54:37 Jäseniä 2 Vierailuja 719 Medioita 104

vytsy vytsy

Peräkärryllä pääs märkä pieru Peräkärryllä pääs märkä pieru
Jonnet ei muista Bomfunk Mc:tä Jonnet ei muista Bomfunk Mc:tä
Hyvä kaveri börh :3 Hyvä kaveri börh :3
kissojen talvirieha kissojen talvirieha
Cyberpunk Suomi Cyberpunk Suomi
skottilainen Pipsa possu skottilainen Pipsa possu
Kun huumon yrittää huijata puistoreissulla Kun huumon yrittää huijata puistoreissulla
Pekka Pouta moshpitissä Pekka Pouta moshpitissä
Ottakaa olutta ruokajuomaksi Ottakaa olutta ruokajuomaksi
Rasvan lento ja perse/ tuhka Rasvan lento ja perse/ tuhka
Karaokea vähän kännissä Karaokea vähän kännissä
Good old days Good old days
tähä rytmii tähä rytmii
Maitotuote ongelma Maitotuote ongelma
ISO RAUTA ISO RAUTA
Neuvosto-Puppe Neuvosto-Puppe
Iltapäivää - Sunny Afternoon Iltapäivää - Sunny Afternoon
Повреждения происходят ... Повреждения происходят ...
f25 f25
Älä sinä puutu tähän! Älä sinä puutu tähän!
Kohta lähtee henki Kohta lähtee henki
gondolan kotoinen kahvihetki gondolan kotoinen kahvihetki
Katolta hyppääminen Katolta hyppääminen
Kulkukissa Kulkukissa
@-
 1 159 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
18.05.2018 10:42:41
[ + 9 - | ]

Pörriäiset

[12057] [porriaiset.jpg] [0.13 MB] [650x757] [] []
porriaiset.jpg

ampiainen

(22)  · 

mehiläinen

(18)  · 

kimalainen

 · 

herhiläinen

 · 

ötökät

 · 

pörriäiset

18.05.2018 11:59:21
#57730 [+-] Piilota Suosittele

Ampiaisen mulkut haastavat riitaa pelkästään jo sen takia jos haisee niiden nenään hyvälle. Kaljaa,limua ei voi jättää kesällä vahtimatta partsilla tai mökillä hetkeksikään koska muuten sen kimpussa on muutama keltamusta kusipää jotka vielä idioottimaisuuksissaan hukuttautuvat sinne pulloon/tölkkiin. Ulkoillessa heitä tolppa roskikseen roska niin sieltä pärähtää sata keltamustaa saatanaa jotka oli siellä safkaamassa jotain ruoan jämää tai bisse tölkin pohjalimoja ratsaamassa. Vihdoin kesä, pääset hyvän ravintolan terassille ja kuvittelet nauttivasi hyvässä kelissä hyvää safkaa ja vitut, heti kun tarjoilija tuo annoksen pöytään ja toivottaa hyvää ruokahalua pölähtää paikalle varpunen/pulu/lokki kärkkymään osinkoja sun safkasta, kun saat ne pidettyä poissa sun annoksesta niin samaan aikaan jostain on pörähtänyt tuoksun houkuttelemana ensin 1 ampiainen ja hetken päästä huomaat olevasi altavastaajan asemassa kun sinua ja safkaasi kohti hyökkäilee +-10 ampparia. Jep menee tunteisiin ja vituttaa pahasti kyseiset pörisijät...

18.05.2018 22:05:19
#57964 [+-] Piilota Suosittele

Vääränomaista! >:3
Myös ampiaiset pölyttää, ja ennenkaikkea metsästävät muita hyönteisiä, etenkin niiden toukkia.
Lisäksi ovat osa luonnon "puhtaanapitolaitosta" koska syövät raatoja.

[ 5 viestiä | ]