Perustaja ePeKePe

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 09.03.2018 12:54:37 Jäseniä 2 Vierailuja 719 Medioita 104

vytsy vytsy

laulu kahdesta miehestä laulu kahdesta miehestä
hahaa etpäs mahdu siitä :3 hahaa etpäs mahdu siitä :3
Suomi televisiota menneiltä ajoilta Suomi televisiota menneiltä ajoilta
Tunne taulukko Tunne taulukko
Crawling In My Bongos Crawling In My Bongos
huuman, tästä saat vähän räkää huuman, tästä saat vähän räkää
Muistathan pestä hampaasi Muistathan pestä hampaasi
kyllä nyt huokuu.. kesäkuun riisiruoka kyllä nyt huokuu.. kesäkuun riisiruoka
et vie pitsaani >:3 et vie pitsaani >:3
Crouching cowboy, hidden anal Crouching cowboy, hidden anal
kissojen talvirieha kissojen talvirieha
T♂rstain Duke Fuckem T♂rstain Duke Fuckem
:) :)
Maanantain riisit Maanantain riisit
Roosa Roosa
kissojen yllärikoe kissojen yllärikoe
Aikomus vs. Totuus Aikomus vs. Totuus
Turbulenssin uhri Turbulenssin uhri
Ei harmita kun käy näin :D Ei harmita kun käy näin :D
Homosammakot tulevat Homosammakot tulevat
Menetys Menetys
Brrr! Brrr!
Kulkukissa Kulkukissa
Beatbox Beatbox
 1 342 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
04.06.2018 06:41:25
[ + 11 | ]

Menetys

[12924] [0.jpg] [0.13 MB] [630x796] [] []
0.jpg

spurdo

(377)  · 

sarjakuva

(524)  · 

es

(62)  · 

loss

04.06.2018 10:01:56
#62829 [+-] Piilota Suosittele

Olen kuullut huhua, että Kesko aikoo korvata Euroshopperin tuotteita omilla K-Menu-tuotteillaan...
Tällöinhän ES:n valtakausi on päättymässä :(

08.07.2018 19:41:14
#72570 [+1] Piilota Suosittele

Kuka elää menneisyydessä ja uskoo ES:n suosioon? Heti kun ES rupesi maksamaan sen 1,20€ / 0,5L, niin saman tien alko junnuilla ja teineillä näkymään megaforce tölkkejä kun ne maksaa sen 0,89-0,98€ 0,5L tölkki. Ennen oli K-kaupas lauma teinejä jotka haki jokainen sen tölkin eurosoppaa ja meni jonnekkin pärisemään. Nyt paikallinen ääs marketti on arki iltaisin täynnä sokeri / kofeiini adhd junnu / jonne / jonnia ja parkkiksella kolisee tyhjät light ja normi mf tölkit.

[ 4 viestiä | ]