>>103977 niimpä.. kerra olin tekemässä opiskelijakämppää mössöä 700g jauhelihaa ni kävin tupakalla ja kaikki oli menny sinä aikana.. onneks en tupakoi enää
[
4 viestiä
|
]
⭰
Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike
Kebab
Kermainen läskisoossi
Lihalaiva
Maistuis varmaan sullekkin
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Kanaa ja muuta paskaa
piiras
Töissä hyvät eväät
Iskenderi kebu
grillikesä part.1
Söinköhän silmillänu
Lopputulos 👌
Hyvät setit
herrrrrrkkujen herkkru pistsza
Perunamunakas
Eväsleivät
Flat iron steak ja lisukkeet
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi