Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 143 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Päivän lautanen Päivän lautanen
6/5 maistuu pepperoni 6/5 maistuu pepperoni
Tonnikala pastavuoka Tonnikala pastavuoka
Lounaaksi apinanpää ripulissa Lounaaksi apinanpää ripulissa
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
MMMmmmm... MMMmmmm...
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija
Menkää itteenne ituhippi huutelijat Menkää itteenne ituhippi huutelijat
Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
Elämää ennen koronaa Elämää ennen koronaa
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Työpaikan lounas Työpaikan lounas
Lohi kasvikset ja perunamuusi Lohi kasvikset ja perunamuusi
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
Sapuskaa Sapuskaa
Päivän safkat Päivän safkat
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Paistettua kanaa Paistettua kanaa
Tulinen kanahässäkkä Tulinen kanahässäkkä
nuudelipitsa nuudelipitsa
nuudeliresepti nuudeliresepti
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
Paistinpotut ja jauhelihakastike Paistinpotut ja jauhelihakastike
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
 893 näyttökertaa, 19 viestiä, 4.19 MB, 1 tiedosto
21.11.2018 18:31:33
[ + 5 | ]

Päivän safkat

[20756] [tiedosto.jpg] [4.19 MB] [3096x4128] [] []
tiedosto.jpg

darius_on_gay

22.11.2018 20:07:07
#124168 [+-] Piilota Suosittele

>>123754
Ihan selvästi ählämien pitsa, kun ei ne osaa parempia tehdä

Mitäs länkytät? Jos kurdit lasketaan ählämeiksi, ne tekevät kyllä parhaita pizzoja lähes joka kuppilassa raskaalla työllä, pitkillä päivillä, ja paskalla palkalla.

Kovaa sakkia. Padesha-joukot jäivät puolustamaan alueitaan ja perheitään, siinä missä muut ählämit karkasivat hyvinvointivaltioihin iPhoneineen ja merkkivaatteineen jättäen vaimonsa ja lapsensa keskelle sotaa.

Heille en anna minkäänlaista krediittiä, mutta näille annan. Ärsyttää rasismi kun ovat hyvin aktiivisesti ruokkimassa suomalaisia työmiehiä - minuakin, vaikka hinnat ovat nousseet ~75% vuodesta 2004.

Kutsun silti niitä karvaranteiksi tai manne-kebabbiloiksi, mutta vain työporukan kuullen.

22.11.2018 20:09:09
#124169 [+-] Piilota Suosittele

Sä muuten vedät liikaa kaljaa ja roskaruokaa Pihvi. Mistä sä edes saat rahotuksen tohon? Et ole töissä, ja toimeentulotuella ei eletä noin.

11.05.2019 18:16:09
#200699 [+-] Piilota Suosittele

>>200495
Ei sillä ollut sairautta. Se ei halunnut vaan enää elää, ja kieltäytyi syömästä. Vanhemmat miljonääreinä hankkivat sille parhaan mahdollisen hoitokodin, mutta kai sekin oli turhaa.

[ 19 viestiä | ]