Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 143 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
Elämää ennen koronaa Elämää ennen koronaa
Lounaaksi apinanpää ripulissa Lounaaksi apinanpää ripulissa
Viis töistä Viis töistä
Murekepäivä Murekepäivä
Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto
Haastan Jhnnan Haastan Jhnnan
Läskeilyä Läskeilyä
Yö mätöt Yö mätöt
Nälkä. Nälkä.
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
Tulinen kanahässäkkä Tulinen kanahässäkkä
millonkaha mää opin millonkaha mää opin
Kebab Kebab
Grillipekonikastike Grillipekonikastike
Rahatloppu-safkaa Rahatloppu-safkaa
Lohea, kermaperunoita ja parsaa Lohea, kermaperunoita ja parsaa
Kerrosleipä. Kerrosleipä.
Magaronimess Magaronimess
Pork & Beans koska fallout Pork & Beans koska fallout
Eväsleivät Eväsleivät
New York strippi perunoilla New York strippi perunoilla
nisti kys nisti kys
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
 892 näyttökertaa, 19 viestiä, 4.19 MB, 1 tiedosto, 21.11.2018 18:31:33
[ + 5 | ]

Päivän safkat

[20756] [tiedosto.jpg] [4.19 MB] [3096x4128] [] []
tiedosto.jpg

darius_on_gay

22.11.2018 20:07:07
#124168 [+-] Piilota Suosittele

>>123754
Ihan selvästi ählämien pitsa, kun ei ne osaa parempia tehdä

Mitäs länkytät? Jos kurdit lasketaan ählämeiksi, ne tekevät kyllä parhaita pizzoja lähes joka kuppilassa raskaalla työllä, pitkillä päivillä, ja paskalla palkalla.

Kovaa sakkia. Padesha-joukot jäivät puolustamaan alueitaan ja perheitään, siinä missä muut ählämit karkasivat hyvinvointivaltioihin iPhoneineen ja merkkivaatteineen jättäen vaimonsa ja lapsensa keskelle sotaa.

Heille en anna minkäänlaista krediittiä, mutta näille annan. Ärsyttää rasismi kun ovat hyvin aktiivisesti ruokkimassa suomalaisia työmiehiä - minuakin, vaikka hinnat ovat nousseet ~75% vuodesta 2004.

Kutsun silti niitä karvaranteiksi tai manne-kebabbiloiksi, mutta vain työporukan kuullen.

22.11.2018 20:09:09
#124169 [+-] Piilota Suosittele

Sä muuten vedät liikaa kaljaa ja roskaruokaa Pihvi. Mistä sä edes saat rahotuksen tohon? Et ole töissä, ja toimeentulotuella ei eletä noin.

11.05.2019 18:16:09
#200699 [+-] Piilota Suosittele

>>200495
Ei sillä ollut sairautta. Se ei halunnut vaan enää elää, ja kieltäytyi syömästä. Vanhemmat miljonääreinä hankkivat sille parhaan mahdollisen hoitokodin, mutta kai sekin oli turhaa.

[ 19 viestiä | ]