>>651488 >>651491 Te ootte kyl yksiä persereikiä ;D Mut joo, mul on selanen 14cm minipannu jolla kahdesta munasta saa "munapihvin". Sit on kirsikkatomsua ja kurkkua sekä salaadia
Muuten ihan buenon näköstä, mutta mulla ei mee kalija ruokajuomana eikä noi rehutkaan houkuttele. Tomaatti ja kurkku kyllä menee, mutta miks ihmeessä nää oot silponu sen kurkun tommoseks? Ei ku onks tää ny joku henkinen kosto, että kaikki kikulin muotoset pitää leikellä >:D
ES. Ihmettelin, että on sulla oudon näköstä perunamuusia, mutta lähempi tarkastelu paljastikin sen riisipuuroksi.
>>651494 Mulla on sellain mihin mahtuu yks muna kerrallaan. Siinä tulee kiire laittaa pojille ja ittelleen useita leipiä kun muna on vain yksi ainesosa ruisburgerin välissä.
>>651536 Mä luulen että toi valkonen lautanen + perunasalaatti luo aivan helvetin ison kontrastin verrattuna muuhun kuvaan, jolloin kameralla on vähä vaikeuksia kohdistaa kuvaa. Muutenkin toi Catin 42 on arvoltaan 250e puhelin joten sen 10Megaselta kameralta ei voi liikaa odottaa
[
18 viestiä
|
]
⭰
Tonnikalapihvi höysteillä
Bilteman 3e välipala
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Teetä ja sympatiaa
Herkkutattihillo
Elikkäs Villen puri
Pihvin pihvi
Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti
juuh elikkäs aamupala
Lihavauva
grillikesä part.2
lisää ruokakuvia
Sika-chilisoossia skermaperunoilla
Läskeilyä
Pizzaa
Palapaistia
Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla
Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas
Roileri jauheliha risottoa
Lasten kossua ja litukka kolaa
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale