Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Tonnikalapihvi höysteillä Tonnikalapihvi höysteillä
Bilteman 3e välipala Bilteman 3e välipala
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Teetä ja sympatiaa Teetä ja sympatiaa
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
Elikkäs Villen puri Elikkäs Villen puri
Pihvin pihvi Pihvin pihvi
Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti
juuh elikkäs aamupala juuh elikkäs aamupala
Lihavauva Lihavauva
grillikesä part.2 grillikesä part.2
lisää ruokakuvia lisää ruokakuvia
Sika-chilisoossia skermaperunoilla Sika-chilisoossia skermaperunoilla
Läskeilyä Läskeilyä
Pizzaa Pizzaa
Palapaistia Palapaistia
Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla
Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas
Roileri jauheliha risottoa Roileri jauheliha risottoa
Lasten kossua ja litukka kolaa Lasten kossua ja litukka kolaa
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Ruoke ploki Ruoke ploki
Kanankoivet höysteillä Kanankoivet höysteillä
 733 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto
05.10.2024 20:23:33
[ + 2 | ]

Päivän lautanen

[73749] [tiedosto.jpg] [0.44 MB] [2008x999] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(404)  · 

kana

(136)  · 

annos

(10)  · 

safka

(16)  · 

mättö

(67)
05.10.2024 21:40:01 | 21:41:26
#651504 [+1] Piilota Suosittele

Muuten ihan buenon näköstä, mutta mulla ei mee kalija ruokajuomana eikä noi rehutkaan houkuttele. Tomaatti ja kurkku kyllä menee, mutta miks ihmeessä nää oot silponu sen kurkun tommoseks? Ei ku onks tää ny joku henkinen kosto, että kaikki kikulin muotoset pitää leikellä >:D

ES. Ihmettelin, että on sulla oudon näköstä perunamuusia, mutta lähempi tarkastelu paljastikin sen riisipuuroksi.

05.10.2024 23:38:12
#651536 [+1] Piilota Suosittele

Näyttää hyvältä sen mitä tuosta paskasta kuvasta näkee.

Mutte itse en käytä olutta ruokajuomana. En missään tilanteessa.

05.10.2024 23:40:34
#651539 [+-] Piilota Suosittele

>>651494
Mulla on sellain mihin mahtuu yks muna kerrallaan. Siinä tulee kiire laittaa pojille ja ittelleen useita leipiä kun muna on vain yksi ainesosa ruisburgerin välissä.

06.10.2024 08:51:49
#651574 [+-] Piilota Suosittele

>>651536
Mä luulen että toi valkonen lautanen + perunasalaatti luo aivan helvetin ison kontrastin verrattuna muuhun kuvaan, jolloin kameralla on vähä vaikeuksia kohdistaa kuvaa. Muutenkin toi Catin 42 on arvoltaan 250e puhelin joten sen 10Megaselta kameralta ei voi liikaa odottaa

[ 18 viestiä | ]