Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 132 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kanaffile spydöriä Kanaffile spydöriä
Time to ryyp and chew fish and chips! Time to ryyp and chew fish and chips!
Makamös Makamös
Herknua tullssa Herknua tullssa
Nälkä. Nälkä.
sianliha herkku sianliha herkku
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am “When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am
omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋 omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋
HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla
Setit Setit
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Jämäsettimättöä Jämäsettimättöä
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Ihan homona lihapyllyjä Ihan homona lihapyllyjä
Päivän safkat Päivän safkat
iltapalani iltapalani
Tomb of finlandin ruoka Tomb of finlandin ruoka
joskus kaikki mene vain päin mäntyä joskus kaikki mene vain päin mäntyä
grillikesä part.1 grillikesä part.1
oli nälkä, ei oo enää oli nälkä, ei oo enää
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Kusetettua sikaa Kusetettua sikaa
 738 näyttökertaa, 16 viestiä, 1.57 MB, 1 tiedosto
23.06.2022 22:36:40
[ + 6 - | ]

Tonnikalapihvi höysteillä

[65304] [20220623_223513.jpg] [1.57 MB] [2560x1440] [] []
20220623_223513.jpg

tonnikalapihvi

24.06.2022 01:12:13
#580479 [+2] Piilota Suosittele

Mää vielä joten kuten ymmärrän, että syyään kallaa lihan tilalla, mutta että nuita sun "höysteitäs"? Nehä o perkele kielletty jo Geneven sodankäyntisäännöissä, että kellekkään ei saa tommosia tunkia suuhun.

28.06.2022 19:01:05
#581591 [+-] Piilota Suosittele

>>580944
No jos totta puhutaan niin et kyllä tonnikalaakaan. Purkissa oleva marinointi kuitenki kypsentää kalan. Ja kyllähän sinä sen itsekkin tiesit, että nythän puhutaan kandesta täysin eri asiasta.

04.07.2022 20:51:24
#583557 [+-] Piilota Suosittele

>>583457
Kasvikset kuuluu kaneille ja kanit sitte ihmisravinnoksi. Joskus oon hernekeittoa maistanu, mutta seassa onki ollu puolen kiloa rantuläskiä ja pari desiä viskiä.

13.09.2024 06:55:04
#647010 [+-] Piilota Suosittele

Pistit päälle jotain grillimaustetta vai mitä toi onkaan, tosin pilasit sen jo siinä että paistoit sen.
Tonnikala ja lohi on parasta sillai et heittää suolan päälle ja louskii menemää.

[ 16 viestiä | ]