Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Ruokapornoa Ruokapornoa
Päivän safkat Päivän safkat
Isänpäivä kakku Isänpäivä kakku
grillikesä part.1 grillikesä part.1
Karponaaraa ite tein huutista lampaille Karponaaraa ite tein huutista lampaille
Lohi ja perunat Lohi ja perunat
Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas. Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas.
Wingssit ja ranut Wingssit ja ranut
Perunamunakas Perunamunakas
oli nälkä, ei oo enää oli nälkä, ei oo enää
Hirvikebu salaatilla Hirvikebu salaatilla
Naku annos Naku annos
hyvä perse hyvä perse
Pork & Beans koska fallout Pork & Beans koska fallout
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Flat iron steak ja lisukkeet Flat iron steak ja lisukkeet
iltapalani iltapalani
millonkaha mää opin millonkaha mää opin
Ruokea suatana Ruokea suatana
Spydäriä Spydäriä
Lihabul kastike Lihabul kastike
@-
 752 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.23 MB, 1 tiedosto
08.07.2019 23:39:23
[ + 2 | ]

Nälkä.

[31805] [tiedosto.jpg] [4.23 MB] [4128x3096] [] []
tiedosto.jpg

kanaa

(8)  · 

kokista

09.07.2019 11:21:45
#223871 [+-] Piilota Suosittele

eikä tärähtänyt yhtään

Tärähti. Sillä ei näissä kuvissa ole merkitystä.
Kaksi koipea kanaa ja muutama pottu

Halpa ja helppo ruoka. Koivet ovat tonnikalan, perunoiden, ja muiden budjettiruokien parhaasta päästä.

09.07.2019 14:51:02
#223980 [+-] Piilota Suosittele

223974

Sen takia niitä ei siis paljoa näy?


Ymmärrän kyllä huumoriarvon. Onko uutta sisältöä? Tilasin mielestäni jo s200 kanavan kanssa.

09.07.2019 15:27:59 | 15:30:07
#223988 [+-] Piilota Suosittele

223983

Se kanava suljettiin. Muuttaako välimerkki sen erilaiseks?

e:n kyllä ymmärrä musiikin takia sulkemista, kun porukka postailee ihan spontaanisti tunnetuimpia biisejä sinne omalla nimellään.

[ 6 viestiä | ]