>>347244 oikein nyt on hiiltyny jastije hyvu tehti eikä ykskää hella päällä voi olla pie riski et jäävät yöks pöyälle mut eipähä kämppä pala ja akkka hirtä ku tulee kotii
Ensimmäisen opit että et osta tollasia marinoitua kanoja. Toiseks opit että kana kannattaa lähtee kypsentään miedolla lämmöllä. Ja kolmanneks voit rempasta ton teflonpannus mereen.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
piiras
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
Lampaanpaisti uuniin
Risteilymätöt
Sitä hyvää keittoa
Jotai homostelua
Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto
Nakuankan pyynnöstä
Carnivore illallinen
Pihvin pihvi
Lasaknea :^)
Kusetettua sikaa
teimpähän tämmöstä lohilootaa
Kebab
HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.