Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 124 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Hirvikebu salaatilla Hirvikebu salaatilla
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Lohea ja muuta settiä Lohea ja muuta settiä
Ruoka blogii Ruoka blogii
Yö mätöt Yö mätöt
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
Kunnon eväs ni jaksaa Kunnon eväs ni jaksaa
Soppamies Soppamies
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
herrrrrrkkujen herkkru pistsza herrrrrrkkujen herkkru pistsza
Liekkilohta Liekkilohta
Elikkäs huomenta Elikkäs huomenta
Herknua tullssa Herknua tullssa
kaalisiili kaalisiili
Ruoke ploki Ruoke ploki
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka
Torttubotskei Torttubotskei
Rullakebab Rullakebab
Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas. Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas.
Iskenderi kebu Iskenderi kebu
Ruokea suatana Ruokea suatana
Haastan Jhnnan Haastan Jhnnan
Lihamakkara Lihamakkara
 951 näyttökertaa, 18 viestiä, 3.63 MB, 1 tiedosto
18.08.2020 18:30:16
[ + 6 | ]

Risteilymätöt

[46626] [tiedosto.jpg] [3.63 MB] [3096x4128] [] []
tiedosto.jpg

19.08.2020 19:10:18
#376427 [+-] Piilota Suosittele

>>376159
Nälkäsenä kyllä, ja vasta sitten perinteinen joulukonjakki jota vihaan.

>>376301
raa-asta kalasta

Se on kylmäsavustettua ja vahvasti suolattua. Saa siitä silti bakteerit ja muut helpommin kuin tavallisesti kypsennetystä, mutta kun se on niin hyvää. @Kenway on sen arvoinen >:)

19.08.2020 20:54:33
#376493 [+-] Piilota Suosittele

>>376427
Siis kylmäsavuhan ei sitä kalaa kypsytä yhtään vaan se suola. Siis kraavi lohta, mutta silleen kivasti hyrystetty savun maulla. Pidän kraavilohtakin raakana kalana...

20.08.2020 22:57:09
#376826 [+-] Piilota Suosittele

>>376575
Nyt kun mainitsit, tuntuu suurelta räkäklimpiltä suussa. Maku korjaa asian. Mitehän toi mänis rapeana.

>>376816
Ääriajatuksia on monilla. Räkäklimpistä puheenollen, Blue Oystereita en ole koskaan maistanut. Nehän on vittu elossa ku syöt?

[ 18 viestiä | ]