Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 125 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Eväsleivät Eväsleivät
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
Terveysruokaa Terveysruokaa
Kanaa saatana kastikkeessa Kanaa saatana kastikkeessa
Pita vöner Pita vöner
Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla
Iltapala, lisäsin jalapeeni Iltapala, lisäsin jalapeeni
Luolaston jääkaappi Luolaston jääkaappi
sianliha herkku sianliha herkku
ihana nainen ihana nainen
Sörsselssön Sörsselssön
damn that's a bread damn that's a bread
Lihavauva Lihavauva
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Kanaa ja muuta paskaa Kanaa ja muuta paskaa
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
oli nälkä, ei oo enää oli nälkä, ei oo enää
Kanaa Kanaa
aamupala aamupala
Parempaa ku norski homostelut Parempaa ku norski homostelut
grillikesä part.2 grillikesä part.2
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
Läskeilyä Läskeilyä
 885 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.09 MB, 1 tiedosto
14.01.2022 20:31:23
[ + 3 | ]

Tekaisin hatsapurin

[60633] [20220114_171917.jpg] [3.09 MB] [4128x3096] [] []
20220114_171917.jpg

hatsapuri

(16)  · 

juustoleipä

 · 

kananmuna

(34)
15.01.2022 01:02:27
#539411 [+-] Piilota Suosittele

>>539359
Itse pistit reseptin tähän mediaan ja sen mukaan toimin.


Muunkin hieman.
Eli tein juustoista mitä löytyi.
Perus pitsataikina.
Täyte:
Arkijuustoa
Salaattifetaa
Aurajuustoa
Raejuustoa
Pari kananmunaa
Jauhoa
Vartti uunissa 225 lämmössä ja yksi raaka kananmuna päälle.
Pari minuuttia ja ulos. Voinokare päälle ja voitelu reunoille.

15.01.2022 05:37:36
#539476 [+-] Piilota Suosittele

>>539325
Sain normaalisti rasvaa ja suolaa säihkättämättömänä eräs päivä aamupalana jo kokonaisen Haapasalon lätyn vetäneenä melkoiset "rasvaöverit".
Tämä näyttää pyöreästi arvioiden ainakin kolmanneksen isommalta ja pelkkä pinta kiiltää rasvasta sen verran, että muutama keventävä ainesosa ei ehkä olisi pahitteeksi.
Tosin, jos tämä koko komeus olisi tarkoitettu minulle syötäväksi ja aloittaisin vasemmasta laidasta, niin taistelisin itseni ainakin tuohon kananmunaan asti :D

[ 16 viestiä | ]