Kesällä kävin Villeltä hakemassa kun kävi lähikaupan pihassa paistelemassa. Kyllähän sen nyt kerran söi, mutta ei nyt ihan 15 € arvonen. Ja pakasteena 10 €. Haista Ville nyt vittu.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Boris ja hatsapuri
No country for old men
10 vuotta venäjää
Toimarin mietteet tietomurrosta
Hatsapuri
viking line: Maukas häntä
Haapasalon kriittinen kysymys
mis hatsapuri...
Hatsapuri
Se hatsapuri syödään vikisemättä saatana
Haapasalon hatsapuri
natsapuri
Elikkäs Villen puri
Jumalauta ville
Hatsapuria naamaariin
janottaako
Pahaan kuntoon Ville Haapasalo on itsensä ryypännyt