cunttori cunttori
peruna peruna
Panohommia Panohommia
elämänvalintoja elämänvalintoja
Siitä on jo yli kolme vuotta! Siitä on jo yli kolme vuotta!
ihana nainen ihana nainen
ilmeilevät kass ilmeilevät kass
Tissit Tissit
Hotdog Hotdog
juustoa juustoa
hapsi_ ja Psyyke treenaamassa hapsi_ ja Psyyke treenaamassa
Häkkinen Häkkinen
varmaa hyvät kävellä varmaa hyvät kävellä
Ihana nainen Ihana nainen
Kuinka siivota kämppä ammattilaisten tavalla Kuinka siivota kämppä ammattilaisten tavalla
downy montana downy montana
tuninkia tuninkia
mandy mandy
coco coco
Blues Brothers Nazis -aachtungghhhh Blues Brothers Nazis -aachtungghhhh
ei pysty ei pysty
helsinki vihreä unelma helsinki vihreä unelma
wtf wtf
sprite mainos sprite mainos
 735 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 20.10.2021 18:26:40
[ + 5 - | ]

Antivaxxerit servattu

[57610] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [960x720] [] []
tiedosto.jpg

korona

(299)  · 

rokote

(70)  · 

koronapassi

(8)
21.10.2021 21:22:50
#509593 [+-] Piilota Suosittele

>>509421
Ja aselupa, metsästyskortti, passi, kelakortti, tulityökortti, saniteettipassi, säteilyvastaavaan todistus ja vitun TIETOKONEEN AJOKORTTI. Hyvä niin, mutta noiden omistaminen ei takaa, että niiden haltia osaa toimia niiden edellyttämällä tavalla. Terveystiedoilla kuitenkin pitäisi olla vielä joku lainsuoja silti vielä.

22.10.2021 09:14:16
#509624 [+1] Piilota Suosittele

>>509409
>>509421
Joo, antivaxxerit saa sössööttää keskenään. Baariin ja ravintolaan pääseminen ei ole ihmisoikeus. Samanlaista valintaa, kun liian kännissä olevan päästäminen baariin jolla estetään ettei se vahingoita itseään ja muita.
>>509593

Sen takia niitä ei esimerkiksi baariympäristössä esitellä muille kun pokelle/ muulle työntekijöille joka niitä kysyy.

22.10.2021 09:59:52
#509628 [+1] Piilota Suosittele

>>509624

Baariin kun en ole menossa niin mitä menetän? Onko se vaikea ymmärtää? Sinne en mene minne ei rahani kelpaa. Siksi tilaan ulkomailta tuotteitakin. Halvemmalla pääsen ja nopeammin. Juomat tulee kauniisti koti-ovelle. Omat baari-illat kaverien kesken kotona videotykin kanssa on parempaa.

22.10.2021 10:25:58
#509637 [+-] Piilota Suosittele

>>509634

En ole ottanutkaan. Teen juuri uutta tilausta saksasta. Pääsen halvemmalla, eikä tarvitse tukea työttömiä vemputtajia suomesta ostamisella.

25.10.2021 21:27:32
#510718 [+-] Piilota Suosittele

Hienoa että passi on olemassa jo. Vielä kun sitä ryhdytään vaatimaan työpaikoilla sekä julkisissa tiloissa, varsinkin terveyspalveluissa, niin sitten alkaa olla hyvä. Baareissa siitä voidaan kyllä luopua.

[ 9 viestiä | ]