Kitty cat dance Kitty cat dance
käsikalastustaq käsikalastustaq
vastahiekkaista touhua vastahiekkaista touhua
Gondola Gondola
Lehtijuttuja 3 Lehtijuttuja 3
game over >:3 game over >:3
Tiedätkö mihin saat työntää lelusi huumoon? Tiedätkö mihin saat työntää lelusi huumoon?
#vainpilviajatuksia #vainpilviajatuksia
alamäkeen alamäkeen
Kuin kaksi marjaa Kuin kaksi marjaa
Hyvinkäyttäytyvä kissa Hyvinkäyttäytyvä kissa
Arvaa mitä on tulossa? Arvaa mitä on tulossa?
vieraslajit vieraslajit
Eipäs tööttäillä Eipäs tööttäillä
Marinaadi Marinaadi
pikku mew :3 pikku mew :3
"teloi" selän salilla "teloi" selän salilla
Fiksu jäbä Fiksu jäbä
Lihamestari Tarmo- Kikkeli kutistuu Lihamestari Tarmo- Kikkeli kutistuu
Mr. Snuggles Mr. Snuggles
Kauppinen hehe Kauppinen hehe
Lehtijuttuja 2 Lehtijuttuja 2
Guru Meditation Error: Core 1 panic'ed (LoadProhibited). Guru Meditation Error: Core 1 panic'ed (LoadProhibited).
To chechnya! To chechnya!
 825 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 09.12.2021 22:57:33
[ + 1 | ]

Routa terkkariin ajaa

[59452] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [828x658] [] []
tiedosto.jpg

10.12.2021 07:39:08
#527155 [+2] Piilota Suosittele

Niin hyvin näyttää koronapiikki toimivan kun tänäänkin tuhansia tartuntoja pohjoismaissa. Ottakaa sitä myrkkypiikkiä lampaat vaan itse.

10.12.2021 07:45:35 | 09:05:54
#527159 [+1] Piilota Suosittele

>>527155

Toimii juuri niinkuin pitääkin olosuhteisiin nähden. Sairaaloissa ja tehoilla makaa 30 kertaa enemmän rokottamattomia kuin rokotettuja.

10.12.2021 09:01:22
#527173 [+1] Piilota Suosittele

>>527159 niin muutama prosentti väestöstä jotka sairaita jo valmiiksi. Kyllä vitun tyhmä pitää olla jos itsensä antaa myrkyttää vapaaehtoisesti.

10.12.2021 09:03:33 | 09:07:56
#527175 [+2] Piilota Suosittele

>>527173

Vielä tyhmempi saa olla, jos haluaa periaatteesta maata teho-osastolla. Varsinkin ne, ketkä olivat ennen ihan terveenä. Koronan alkuaikoina tuttu huippukunnossa ollut palomies sairastui koronaan, ja jo sängyn ja vessan väli oli vaikeaa kävellä sen takia.

10.12.2021 22:03:00
#527441 [+-] Piilota Suosittele

Onhan näitä tullut nähtyä nyt vähintään joka toinen päivä lounaalla.

Vaikka ovella on kyltti, että tarkistamme koronapassin ja myös tiskillä on sama lappu, niin eikös yhtä sun toista tsippadaata tunge ravintolaan ja ole olevinaan äimistyneitä, kun kivat ja kauniit tyttöset haluavat nähdä koronapassin ja pyytävät lähtemään pois. Yksikin merkkivaatteissaan oleva salimake blondattuine hiuksineen ja tuunattuine barbimuijineen äännähti pöydästä lähtiessään, "NO MENNÄÄN SITTEN MÄKKIIN!"

PS. kummipojalla todettiin juuri tänään koronatartunta.

[ 9 viestiä | ]