Tänä kesänä elokuvateattereissa Tänä kesänä elokuvateattereissa
Likaisen neekerimaan liikennekulttuuria Likaisen neekerimaan liikennekulttuuria
Turvallisempi Suomi Turvallisempi Suomi
Herraskainen apu Herraskainen apu
Likaiset lakanat Likaiset lakanat
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
neekeri ja karannut orja neekeri ja karannut orja
tallo maasturin tallo maasturin
Pupusia :) Pupusia :)
Pelihetki Pelihetki
Usan valtio antaaa tapahtua näi Usan valtio antaaa tapahtua näi
Paskatyö Paskatyö
Johtaja puhuu Johtaja puhuu
Herkulliset evästeet Herkulliset evästeet
Kosheria tarjolla Kosheria tarjolla
Kiipeilijä Kiipeilijä
Cult of the black electronics 3 Cult of the black electronics 3
Se piäni ero Se piäni ero
Timppa Timppa
IT-niksi IT-niksi
Persut Persut
Anal slex Anal slex
Kremlin suunnitelma Kremlin suunnitelma
 666 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 13.04.2021 21:39:05
[ + 1 | ]

''Huipputestatut'' rokotteet taas pannaan

[53041] [rtjryjrtyjryjtyjtyjtyjtyjy.jpg] [0.02 MB] [468x263] [] []
rtjryjrtyjryjtyjtyjtyjtyjy.jpg

korona

(299)

rokote

(70)
13.04.2021 21:58:00
#456097 [+-] Piilota Suosittele

>>456094
En ole rokotekammoinen tai rokotevastainen. Minulla on lapsena annetut oikeasti paljon tutkitut rokotteet vaarallisille taudeille ja antanut ne myös lapsellenikin.
Näitä koronarokotteita en aio ottaa, koska liian vähän tutkittu sen vaikutuksia ja haittoja. Lisäksi ei ole niin vaarallinen tauti kyseessä, että ottaisin riskin.

13.04.2021 23:11:38
#456117 [+-] Piilota Suosittele

Pitkälti vastaava rokote kuin AstraZenecalla, joten oli aika luonnollista, että on samanlaisia harvinaisia sivuvaikutuksiakin.

Ostin jo Astran osakkeita, joten voisin ottaa sellaisen. Joo-joo-Johnsonia en ota, kun en ole vielä ostanut heidän osakkeitaan. :D

13.04.2021 23:58:18
#456137 [+-] Piilota Suosittele

>>456094

En viitsi ottaa jotai nrokotetta, joka on huitaustu kasaan muutamasas kuukaudessa, jossa lääkkeiden testaaminen vie helposti useita vuosia.

Mitään en ota, ennenkuin näen pitkän tähtäimen toimet. Ottakaa te, jotka luotatte vilpittömästi sanna marinin puheisiin.

14.04.2021 00:26:51
#456140 [+-] Piilota Suosittele

>>456138

Ehkä otan, ehkä en. Katson vain mitä teille tapahtuu, jonka jälkeen päätän mitä teen. Ei ole sinulta pois. Päinvastoin. Minä annan omani sinulle.

[ 12 viestiä | ]