Rauhoittukaa! Rauhoittukaa!
Aivolävistys - Sätkynukkehuorat Aivolävistys - Sätkynukkehuorat
0000 0000
Sotagondola Sotagondola
Napalm Death - Suffer the Children Napalm Death - Suffer the Children
zzMarket zzMarket
Hupsuttaa :3 Hupsuttaa :3
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Imaisee pieruja Imaisee pieruja
He can't breath He can't breath
Served Served
ninja ninja
Jeccukoira Jeccukoira
Pigrate ship Pigrate ship
hyvin vihainen >:3 hyvin vihainen >:3
Ukkometso Ukkometso
Hyviä suistaan Hyviä suistaan
lampi lampi
nyt tulee tiukkia sukkia :3 nyt tulee tiukkia sukkia :3
Vähän asennusvideota Vähän asennusvideota
Lapin äijä Lapin äijä
animea animea
Curtbobainin äiti asuu täällä Curtbobainin äiti asuu täällä
Not sure if on drugs or just crazy. Not sure if on drugs or just crazy.
 785 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 06.01.2022 12:29:21
[ + 0 | ]

Mites se nyt näin meni?

[60361] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [828x1271] [] []
tiedosto.jpg

06.01.2022 13:47:44
#536773 [+-] Piilota Suosittele

>>536768 Jos vaikka syyllistettäis heitä mielummin kun rokottamattomia ihmisiä? Kaikki pinnathan ovat kokoajan täynnä satoja eri tappavia bakteereja ja viruksia.

06.01.2022 13:56:24
#536774 [+2] Piilota Suosittele

>>536773
Joo se ois hyvä. Yli päätään typerien ihmisten, väärintekijöiden ja jopa rikollisten syyllistäminen on ikävä juttu. Ajatteleeko kukaan lainkaan sitä miten paha mieli syyllistämisestä voi tulla?

06.01.2022 14:37:42
#536781 [+-] Piilota Suosittele

>>536774 Ei ajattele. Aikuisten maailmassa joutuu pettymään kokoajan ja tulee usein paha mieli. Siihen pitää vaan tottua, jos haluaa pärjätä aikuisten maailmassa.

[ 9 viestiä | ]