ötökkä ötökkä
Kutsuhuuto Kutsuhuuto
HEHEhe :D HEHEhe :D
Nyt saan unta Nyt saan unta
Ruma akka Ruma akka
Sanna tuo, sanna vie Sanna tuo, sanna vie
Roskaajat Roskaajat
Ryssien nuotioretki Ryssien nuotioretki
Puhetesti Puhetesti
Sänkyjekku Sänkyjekku
Idiootit liikenteessä Idiootit liikenteessä
Vitsi Vitsi
Perfektionistin härnäystä Perfektionistin härnäystä
Miksi? Miksi?
Perjantai Perjantai
korjattu korjattu
puhallettu villa puhallettu villa
Cyberpunk 2077 Mustalaishahmo Cyberpunk 2077 Mustalaishahmo
Se pieni ero Se pieni ero
Rasmusmummeli 🤣 Rasmusmummeli 🤣
Dixie_gondola Dixie_gondola
Irtoshan se Irtoshan se
urheiluministeri urheiluministeri
Vihreä fasismi! Vihreä fasismi!
 696 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 30.01.2022 21:29:17
[ + 4 - | ]

Anteron mielestä tämä on älykästä ja järkevää.

[61232] [20220130_202833.jpg] [0.09 MB] [720x720] [] []
20220130_202833.jpg

30.01.2022 21:35:51
#543876 [+8] Piilota Suosittele

Minun puolesta kahden metrin suojaetäisyydet saisi jäädä pysyviksi.
Vituttaa, kun joku neekeri tai känniääliö änkeää iholle.

30.01.2022 21:43:35
#543882 [+-] Piilota Suosittele

ihmiset suhtautu siihen kahteen metriin niinku pahoja henkiä torjuvaan voodoo rituaaliin
tyyliin sama olla samassa työhuoneessa hengittämässä samaa ilmaa päivä toisensa jälkeen kuhan tuolit vaan on tarpeeks kaukana toisistaan

[ 7 viestiä | ]