Vihervasemmistolaiset ja isammaanpuolustajat ovat kaikki alikoulutettuja. Ero toki noiden välillä on se että vihervasemmisto porukat ovat saaneet "korkeakoulutuksen" pseudotieteistä nimeltään sukupuoltenmoninaisuustutkimus. Kukatahansa vähäälyinen pystyy sellaisesta hömpästä kirjoittaa maisterin ja tohtorin paperit heittämällä.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Koronarokotevastaisten logiikka
Social distancing
Korona on saatanasta
Lentsikka
Mistä rokotevastaisuus saattaa kertoa?
Ryppy ja lääkärintarkastus
Luultavasti terve kaveri suojautuu koronalta
Koronapsykoosi
uusi laji
Viisaampi Antero
Korona starter kit
Tällasia videoita näytettiin yli vuosi sitten Wuhanista