Husu pls :D Husu pls :D
kun luulet huijanneeksi systeemiä kun luulet huijanneeksi systeemiä
Olet suopean epäilyksen alaisena huumon ;3 <3 Olet suopean epäilyksen alaisena huumon ;3 <3
Tämä on tärkeää Tämä on tärkeää
vesi karkaa :3 vesi karkaa :3
Husu part 3 Husu part 3
Hipster Hipster
bohobohobohobohoboho...... bohobohobohobohoboho......
iine on vakooja iine on vakooja
bobs bobs
tässä on vaikea ruokailla :3 tässä on vaikea ruokailla :3
whee :D whee :D
tassureikä tassureikä
noo,noo noo,noo
Käänteinen silmänisku eli vilkkusilmä hurmuripoikuli ;3 Käänteinen silmänisku eli vilkkusilmä hurmuripoikuli ;3
Siitä se ajatus sitten lähti... Siitä se ajatus sitten lähti...
Ei tartte maksaa Ei tartte maksaa
beer cunt beer cunt
Illanvieton ainekset Illanvieton ainekset
covered in spiders, man covered in spiders, man
Kurks Kurks
Evil Jared kusee Jimmy Popin päälle Evil Jared kusee Jimmy Popin päälle
Perus koulu meni kuitenkin oikein Perus koulu meni kuitenkin oikein
quantum quantum
 892 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 19.12.2021 10:47:53
[ + 4 - | ]
👑 Plussatuin 19.12.2021.

Onko ihme, että luottamusta ei ole.

[59784] [20211219_093229.jpg] [0.39 MB] [886x2048] [] []
20211219_093229.jpg

20.12.2021 18:58:18
#531063 [+-] Piilota Suosittele

Niin, onko ihme ettei luottamusta ole kun suurin osa teholla on rokottamattomia. Se on todettu helvetin monta kertaa, eikä yhden iltapaskan sanakikkailu muuta asiaa mihinkään.

20.12.2021 19:04:07
#531064 [+1] Piilota Suosittele

Tossa, 12.10 eli about samoihin aikoihin kuin tämä uutinen:

"TYKSissä on hoidossa ennätysmäärä koronapotilaita – teholla olevista suurin osa rokottamattomia"
https://yle.fi/uutiset/3-12140495

13.10 samasta asiasta puhutaan:
"Tehopotilaiden raja ylitti sietokyvyn: ”Emme enää kehota, vaan käskemme rokottautumaan”
Varsinais-Suomessa 90 prosenttia teholle joutuvista on vailla rokotussuojaa."

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/72b72b56-d2e1-40d3-b5cc-df91e9858667

Sitte kuukaus eteenpäin, eli 14.11
"Rokottamattomat kuormittavat teho­hoitoa – Husissa lähestytään jo kriittistä rajaa"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008404615.html

Ei muuta voi sanoa kuin että @jumankekka

[ 3 viestiä | ]