Läpätän Läpätän
Pikku kakkonen Pikku kakkonen
talitintin seikkailut talitintin seikkailut
Ihana mies Ihana mies
Jokeri Purra Jokeri Purra
可愛いぷっらちゃん|Kawaii purra-chan 可愛いぷっらちゃん|Kawaii purra-chan
gordons freemans gordons freemans
Ihana nainen Ihana nainen
Duke 6 million Duke 6 million
Venyttelyä Venyttelyä
Kjäh Kjäh
Billy vastaa puhelimeen Billy vastaa puhelimeen
neekerin karkotin neekerin karkotin
Valtion velka- simulaattori Valtion velka- simulaattori
Kissat vauhdissa Kissat vauhdissa
hamasin lapset tarvitsevat sinunkin apuasi hamasin lapset tarvitsevat sinunkin apuasi
sinne meni sinne meni
Etujätti Etujätti
Pusu luolastolle Pusu luolastolle
Tasa-arvon maraton Tasa-arvon maraton
Karvalakki apu Karvalakki apu
Antti Tuisku Antti Tuisku
Olli joi kaljaa Olli joi kaljaa
KKK naisia KKK naisia
 854 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.62 MB, 1 tiedosto, 22.08.2020 11:08:05
[ + 6 | ]

Nyt kävi näin

[46787] [tiedosto.jpg] [0.62 MB] [1560x720] [] []
tiedosto.jpg

korona

(299)  · 

plaque

 · 

pandemic

22.08.2020 22:43:27
#377841 [+-] Piilota Suosittele

>>377750
Teknologialtaan

Ei silti kehittyneempi biologialtaan kuin apinakaan.

>>377755
Mikä mä sitten olen?

Sä olet raukkamainen homppeli kuka ei uskalla kirjottaa edes vittu omalla nimimerkillään.

23.08.2020 00:51:22
#377923 [+-] Piilota Suosittele

>>377883
kehittyneempi kulttuuri ja teknologia

Lajina se on kehittynyt täällä tasan yhtä kauan kuin mekin. Ymmärrän pointin, eikä huvita enää saivarrella.

23.08.2020 05:24:47
#378024 [+-] Piilota Suosittele

378011 Nii no hapsi_ tällä tarkoitti ehkä et kärpänen ja ihminen on kehittynyt oikeestaan yhtä kauan. Mut kärpäsillä ne muutokset eivät ole olleet samanlaisia muutoksia kuin ihmisellä.

23.08.2020 14:35:22
#378260 [+-] Piilota Suosittele

>>378024
378034

Luuletko ettei kärpänen ole kehittynyt ja erikoistunut vuosimiljoonissa? Ihminenkin on. Meitä on lintuja, liskoja, idiootteja, ja ihmisiä.

Evoluution suhteen muutama miljoona vuosi ei välttämättä ole paljon pidempi-ikäisillä elukoilla kuten ihminen, ja lähes kaikki lajit ovat kadonneet maan päältä.

Ymmärrän sen, että ihminen on siinä mielessä kehittynein, että meillä on sivilisaatioita ja niiden mahdollistamaa tiedonjakoa joka taas mahdollistaa yhä parempia teknologioita.

Silti, ei ihminen ole sen pidempään mistään kehittynyt kuin mikä tahansa muu luonnollinen eliö.

23.08.2020 16:49:30
#378350 [+-] Piilota Suosittele

378289

Yritän käydä keskustelua, ja jos nyt sanon jotain poikkiteloin, estät minut. Kuinka väärässä olen tämän suhteen?

Mulla ei ole mitään sua vastaan, mutta sulla tuntuu olevan hampaankolossa jotain?

23.08.2020 17:17:29
#378378 [+-] Piilota Suosittele

378371

Ei kuulu tapoihin

Johan sä estit mut vähäks aikaa kun kutsuin sua nimellä R***. En kutsu enää, enkä ymmärrä loukkaantumista.

23.08.2020 18:27:53
#378434 [+-] Piilota Suosittele

378392

Okay, mutta älä ota mitään kovin tosissaan tällä sivustolla. En ole koskaan listannut ketään, ja olen saanut varmaan eniten lokaa koko sivustolla. NN:ssä en ehkä ollut niin mulukku.

[ 16 viestiä | ]