Taitaapa olla tää klassinen byrokratian rattaat ku ei saada mitää aikaseks. Kaikki kiinni 2-3kuukaudeks olis varmaan pienempi pahe ku kärsiä vuosia rajotuksista.
>>442245 Toden teolla, ja rajoille pakollinen todistus negatiivisesta koronatuloksesta ja jos ei mahdollisuutta kääntyä ympäri, valvottuun karanteeniin kunnes on. Maskipakko kanssa. Tästä kolmesta viikosta ei ole mitään hyötyä. Tämä on pumpulinyrkki.
[
3 viestiä
|
]
⭰
LÄSK-CoV-2
Perhe jätkän pätkä koronarokotteesta
Faktaa ja tilastoja
Tiina ”kasvomaski” Jylhä
Nirvana
vitun taponen
Italia ylireagoi koronaviruksen vuoksi
Älä koske, narttu!
Tästä segregaatio alkaa
joulu pukki
Toimi näin
Tutkittua tietoa koronasta Indonesian tyyliin
Niin...
Vaalipropagandaa
Viikon foliohattu jaettu
Hyvin vetää meidänkin Sanna.
luovutuslista
Vielä yksi kierros! Kamaan!
Hallitus hoitaa taas 🤦♂️
vitun korona
Ihanat naiset kookontui
Onko ihme, että luottamusta ei ole.
Heikki Peltola ja Asko Järvinen kertovat koronasta 14.3.2020