isämmaa puolustettu isämmaa puolustettu
sininen pilleri sininen pilleri
5g karanteeni valvoja 5g karanteeni valvoja
hieno trikki oli :3 hieno trikki oli :3
Mielenosoitus Saksassa Mielenosoitus Saksassa
siivoa ihminen nämä :3 siivoa ihminen nämä :3
Homot Homot
Mal Malloy pesulla Mal Malloy pesulla
kipinä kipinä
Adam Savage tatuointi Adam Savage tatuointi
Short shifter Short shifter
palmu palmu
karantteeni karantteeni
My liege My liege
kikkeli käsissä kikkeli käsissä
olen turvassa täällä? olen turvassa täällä?
Kuva1 Kuva1
Ruotsi case Ruotsi case
Ostin uusimman Geforcen Ostin uusimman Geforcen
piilosilla :3 piilosilla :3
totuus on vaikeaa totuus on vaikeaa
Korgasmi Korgasmi
benis benis
säikäytys säikäytys
 773 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 01.04.2021 00:35:06
[ + 4 | ]

Marinin jo ties monesko huti

[52789] [tiedosto.png] [0.11 MB] [723x825] [] []
tiedosto.png

sanna marin

(322)  · 

sdp

(559)  · 

hallitus

(111)
01.04.2021 00:50:22
#452604 [+-] Piilota Suosittele

Sen kaiken lisäksi miten poliisit suojautuisivat mahdollista koronaa vastaan paimentaessaan ihmistä? Miten muut rikokset? Kyllä tuo käyttäytyminen Marinin osalta vikuttaa kovasti diktatuurilta. Minä haluan ja te teette niin.

01.04.2021 00:51:34
#452606 [+-] Piilota Suosittele

>>452596

Tässä näkyy se, mikä suomessa on oikeasti vikana. Paperi on, mutta osaaminen täysi nolla. Sitten kun ei osaa, niin kiukutellaan.

Kunnon pissis.

01.04.2021 01:23:41
#452628 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä aivan selvästi kelvoton tulos on jo tahallista. Eli sitä vastuun pakoilua. Vaikka kuinka olisi virat ja muut asemat täytetty intersektionaalisella feminismillä perusteltuna pätevyyden sijasta, niin tässä ajassa olisi kyllä jo ehtinyt edes alkeet oppia.

01.04.2021 07:38:40
#452666 [+-] Piilota Suosittele

>>452653

Koko Suomi on valetta. Tullia myöten palkattu sukulaista kaveria töihin kovapalkkaisiin hommiin. Kansalaista paimennetaan kuin pientä eläintä. Maasta saa viedä vittu mitä tahansa silmääkään räpäyttämättä. Mutta jos meinaat jotain tuoda laivalta niin jumalauta jo paukahtelee tullin rusinat.

Se, että suomessa hinnat ovat vitun korkeat vaikuttavat siihen miten kauppa käy ulkomaailmaan. Suomen hinnoilla suomesta ei osteta kuin vintage, armeija sekä erikoistuotteita. Myynti on kuitenkin niin vähäistä, ettei kansakunta sillä rikastu pätkääkään. Metalliteollisuus pistetty polvilleen samoin kuin laivateollisuus. Tekniikka-osaamista suomessa on, mutta ei kykyä tehdä sitä. Ja edelleen kyseessä on tuotteiden hinta. Taliaivot eivät näytä päättävissä elimissä ymmärtävän sitä vitun yksinkertaista asiaa, että laatu on ainut asia missä Suomi on voinut kilpailla millään saralla. Ne mahdollisuudet on tuhottu suomesta vuosikymmeniä sitten.

Suomeen istahtaa pikkuhiljaa 90-lukua ellei suurempi lama. Tämä vitun pelletauti on vain pilkku i:n päällä.

01.04.2021 20:02:58
#452813 [+1] Piilota Suosittele

On se ihme kun ihmiset huutelevat, täälläkin, asioista, joista eivät tiedä yhtään mitään ... nyt kun hallituksessa on naisia niin uliuliuliuli joka asiasta, jos tasan tarkkaan samat päätökset olisi tehty miesten toimesta niin ulinaa olisi ehkä 10% siitä mitä nyt ... lukekaa nyt hyvät ihmiset edes vähän miten valta jakaantuu suomessa ja esim. kenellä on mahdollisuus sulkea ne rajat ... tosiasia on että Suomi on, tämän naisvetoisen hallituksen alla, pärjännyt koronan kanssa ihan helvetin hyvin ... tosiasia on myöskin se että Suomen perustuslaki soveltuu helvetin huonosti tälläisiin kriisi tilanteisiin ... ja ei, nykyinen hallitus ei ole tehnyt perustuslakia ... se on kuulkaa aikalailla miesten tekemä ...

[ 15 viestiä | ]