lahna lahna
JUHANNUSVEIKKAUS 2020 - Tulokset JUHANNUSVEIKKAUS 2020 - Tulokset
Maistuisko nakki Maistuisko nakki
Elämän onnellisuus ja toivo Elämän onnellisuus ja toivo
( . )( . ) ( . )( . )
tölkit kauppaan viikonlopun jälkeen tölkit kauppaan viikonlopun jälkeen
Lokit laksatiiveilla Lokit laksatiiveilla
coca vs. vesi coca vs. vesi
ylläri ylläri
Börhe vähä meikannu Börhe vähä meikannu
Pitsa Enrico Pitsa Enrico
Odin Odin
Tytöillä on vessahätä Tytöillä on vessahätä
Tuo puu ampui minua Tuo puu ampui minua
Gapee Gapee
Rentouttavaa Rentouttavaa
Ufot kuvataan perunoilla Ufot kuvataan perunoilla
pianisti soittaa pianisti soittaa
Kyssi Kyssi
tyty tyty
Juhlapäivä Juhlapäivä
tyty tyty
world war niggers world war niggers
Phoenix Wright - Boot to the Head Phoenix Wright - Boot to the Head
 1 156 näyttökertaa, 13 viestiä, 1.67 MB, 1 tiedosto, 25.06.2021 02:56:48
[ + 5 | ]
👑 Plussatuin 25.06.2021.

Elokapinaa, elokapinaa lallallaa

[54755] [tiedosto.mp4] [1.67 MB] [320x568] [] []

elokapina

(118)  · 

terrorismi

(43)  · 

neekeri

(1402)  · 

kiintiöneekeri

(6)  · 

blm

(181)  · 

vassarit

(109)  · 

sdp

(559)  · 

vihreät

(424)  · 

suvakit

(201)  · 

paskanahka

(148)  · 

kikkarapää

(13)  · 

shaniqua

(21)  · 

hiv

(34)  · 

dindu nuffin

(20)  · 

urban dindu

(36)
25.06.2021 08:11:40
#475031 [+-] Piilota Suosittele

Kannattaa mennä siinne niuugerlandiaan sitten sitä aurinkoo ottaan. Mutta taitaa olla niin, että kela-GOLD vetää kovasti.

25.06.2021 09:13:06
#475049 [+-] Piilota Suosittele

>>475038

Kun juuri se vapaamatkustus on siinä kiehtovinta. Mietin vain, että millä tavalla voi ostaa 2000 euron takkia ja notkua puhoksessa?
Yksikänä ei sanonut käyvänsä töissä.

Eräs asia on varma. Jonossa pääseminen harkinnanvaraiselle. Samoin kuin romanit saavat. he saavat välittömästi ostolapun kalliille hamenipulle. Se on kulttuuria nääs.

25.06.2021 12:52:37
#475119 [+-] Piilota Suosittele

>>475098
Kyllä, kannustaa töihin, ja Suomen malli laiskottelemaan, mutta kaikki eivät käytä sitä väärin. Mitenhän jenkkilässä yksinhuoltajaneekeri 10 lapsen kanssa...

>>475108
Se on totta, saat omistaa jopa tankin. Et tosin saa 120mm paukkuja siihen :(

25.06.2021 12:53:07
#475121 [+-] Piilota Suosittele

>>475110

Sekä asiakaskunta piiiiiikaisen enempi. Pääset käsiksi halpoihin kandalaisiin tuotteisiin sekä hyvinvarusteltuihin kauppoihin. Suomi on pieni vitun paska siinä sivussa. Täällä et rakenna vittu mitään ilman mittavaa pankkikorttia.

26.06.2021 09:28:03
#475350 [+-] Piilota Suosittele

>>475315
Sotateollisuus on niille kyllä iso bisnes. Mitenköhän olisi ilman Japanin itsemurhamaista hyökkäystä 🤔 toki autobisnes oli kovaa jo ennen sitä.

[ 13 viestiä | ]