Digimön pilotti Digimön pilotti
20 vuotta kyselyä, että "mikä biisi?" 20 vuotta kyselyä, että "mikä biisi?"
Joulun odotusta Joulun odotusta
>RÖMPSIS RÄMPS xDDD >RÖMPSIS RÄMPS xDDD
Uskomaton Uskomaton
Taksi Helsinki Taksi Helsinki
Koira ja kissakoira 2 Koira ja kissakoira 2
lunta :3 lunta :3
Anteeksi -mies Anteeksi -mies
Meni sananlaskut uusiksi Meni sananlaskut uusiksi
SilliS Aguilee SilliS Aguilee
Party like it's 1942 Party like it's 1942
#fartgate #fartgate
Piirustus Piirustus
Opintolaina Opintolaina
Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
jätkä teki itestään meemin jätkä teki itestään meemin
ajetaan varovaisesti ajetaan varovaisesti
Gone with the wind: gibes mohneys edition Gone with the wind: gibes mohneys edition
Puolan Slayjer Puolan Slayjer
kyllä minunkin on mahduttava :3 kyllä minunkin on mahduttava :3
Totta Totta
Luolastolaisten joululahjatoive nmr. 1 Luolastolaisten joululahjatoive nmr. 1
Himot Himot
 784 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.4 MB, 1 tiedosto, 27.08.2021 07:27:16
[ + 1 | ]

Justiinsa

[56153] [tiedosto.png] [0.4 MB] [687x966] [] []
tiedosto.png

korona

(299)  · 

mielisairaus

(55)
27.08.2021 10:42:09
#494990 [+-] Piilota Suosittele

Ois ton tuijan nimen ja kuvan voinut sutatakin. Ei ihminen mitään yksinkertaisuudelleen mahda, turha siitä on pilkata nimellä ja naamalla.

27.08.2021 22:11:42
#495206 [+-] Piilota Suosittele

>>494990
Tuli facessa vastaan jossa kuka tahansa pääsi tuon lukemaan. Jos omalla nimellä ja naamalla kirjottelee typeryyksiä julkisesti nähtäväksi niin mitä tuota turhaan suttailemaan. Tuo todennäkösesti on kirjotellu samaa pitkin nettiä varmaan joka päivä.

[ 5 viestiä | ]