Kuva tyttöystävästä Kuva tyttöystävästä
puolalainen kertasinko puolalainen kertasinko
Ja seinä Ja seinä
BLM vittuilua BLM vittuilua
belle delphine belle delphine
anime anime
tämä onkin minun paikka :3 tämä onkin minun paikka :3
Shock'n'awe_kuvakom Shock'n'awe_kuvakom
Ihan oma syy Ihan oma syy
( . )( . ) ( . )( . )
Meinas tulla syötävät nenästä heh heh Meinas tulla syötävät nenästä heh heh
Kyssi Kyssi
Pahastumisen aikojen jogurtti Pahastumisen aikojen jogurtti
Skini Skini
Yhdessä ain Yhdessä ain
boomerit boomerit
Puolalaiselle papalle maistuu käsidesi Puolalaiselle papalle maistuu käsidesi
ansa ansa
pianisti soittaa pianisti soittaa
kitty :3 kitty :3
ihana ihana
Tyäukot Tyäukot
Pimppi Pimppi
Kissa nimeltä koira Kissa nimeltä koira
 737 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 20.10.2021 18:26:40
[ + 5 - | ]

Antivaxxerit servattu

[57610] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [960x720] [] []
tiedosto.jpg

korona

(299)  · 

rokote

(70)  · 

koronapassi

(8)
21.10.2021 21:22:50
#509593 [+-] Piilota Suosittele

>>509421
Ja aselupa, metsästyskortti, passi, kelakortti, tulityökortti, saniteettipassi, säteilyvastaavaan todistus ja vitun TIETOKONEEN AJOKORTTI. Hyvä niin, mutta noiden omistaminen ei takaa, että niiden haltia osaa toimia niiden edellyttämällä tavalla. Terveystiedoilla kuitenkin pitäisi olla vielä joku lainsuoja silti vielä.

22.10.2021 09:14:16
#509624 [+1] Piilota Suosittele

>>509409
>>509421
Joo, antivaxxerit saa sössööttää keskenään. Baariin ja ravintolaan pääseminen ei ole ihmisoikeus. Samanlaista valintaa, kun liian kännissä olevan päästäminen baariin jolla estetään ettei se vahingoita itseään ja muita.
>>509593

Sen takia niitä ei esimerkiksi baariympäristössä esitellä muille kun pokelle/ muulle työntekijöille joka niitä kysyy.

22.10.2021 09:59:52
#509628 [+1] Piilota Suosittele

>>509624

Baariin kun en ole menossa niin mitä menetän? Onko se vaikea ymmärtää? Sinne en mene minne ei rahani kelpaa. Siksi tilaan ulkomailta tuotteitakin. Halvemmalla pääsen ja nopeammin. Juomat tulee kauniisti koti-ovelle. Omat baari-illat kaverien kesken kotona videotykin kanssa on parempaa.

22.10.2021 10:25:58
#509637 [+-] Piilota Suosittele

>>509634

En ole ottanutkaan. Teen juuri uutta tilausta saksasta. Pääsen halvemmalla, eikä tarvitse tukea työttömiä vemputtajia suomesta ostamisella.

25.10.2021 21:27:32
#510718 [+-] Piilota Suosittele

Hienoa että passi on olemassa jo. Vielä kun sitä ryhdytään vaatimaan työpaikoilla sekä julkisissa tiloissa, varsinkin terveyspalveluissa, niin sitten alkaa olla hyvä. Baareissa siitä voidaan kyllä luopua.

[ 9 viestiä | ]