Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Ihana nainen Ihana nainen
All Star All Star
3,4 miljardia 3,4 miljardia
Based Based
jonneli ja anneli jonneli ja anneli
Uh ah sperma lentää Uh ah sperma lentää
Kissakimppu Kissakimppu
hui kauheata :3 hui kauheata :3
Hölskyypi Hölskyypi
iita iita
Putum Putum
Oy vey! Oy vey!
Lol :D Lol :D
Walter white monkey piano Walter white monkey piano
uncles penis uncles penis
Onko? Onko?
kjeh kjeh kjeh kjeh
Trumpin huolenpito Trumpin huolenpito
Karen ei suostu lähtemään DMV:stä vaikka sillä ei ole syytä olla Karen ei suostu lähtemään DMV:stä vaikka sillä ei ole syytä olla
hui kauheata :3 hui kauheata :3
Savonmaankurkku Savonmaankurkku
Abortti Abortti
Moikka meen nukkuun Moikka meen nukkuun
 814 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.64 MB, 1 tiedosto, 25.03.2020 21:36:10
[ + 1 | ]

THL ei ole halunnut kertoa synkistyneistä arvioistaan

[41158] [tiedosto.png] [0.64 MB] [671x2231] [] []
tiedosto.png

thl

(19)

korona

(299)

salaaminen

26.03.2020 01:21:30
#322463 [+-] Piilota Suosittele

Aika läppä kyl toi 0,1% arvio. Ite veikkaisin jotain tosta 1-3% väliltä. Toki paljon riippuu esim. mite paljo vanhukset osaa pysyä kotona koska ne delaa kuitenki siihe. Jos nyt ees semi järkevästi menee niin pysytään kepeesti alle 5%. Tai sitte meil on joku doomsday-elders squad joka käy levittää koronaa muihin vanhuksii jossain bingoklubeil ja saadaa joku 10-15% kuolleisuus.

26.03.2020 02:02:26
#322473 [+-] Piilota Suosittele

välillä tuntuu, että thl päästi coronan suomeen tahallaan. Ei muuten noin järjetöntä toimintaa voi ymmärtää.

26.03.2020 12:04:33
#322586 [+-] Piilota Suosittele

>>322540
Onhan terveydenhuollollisia eroja, mutta katoppa Italiaa ja Espanjaa. "Vauraista" Euroopan maista kuitenkin kyse. Eri puollilla ollaan epidemian eri vaiheissa ja kuinka nopeasti tauti on levinny. Mutta näistä kahdesta muistuttaa taas kultturilliset erot esim. meihin verrattuna.

26.03.2020 18:55:41
#322689 [+1] Piilota Suosittele

Tämän pandemian jälkeen THL pitäisi puhdistaa täysin viruksesta.
Se virus on hyvä veli -kerho ja puolueiden jäsenkirjaleikki.

[ 11 viestiä | ]