Kesällä kävin Villeltä hakemassa kun kävi lähikaupan pihassa paistelemassa. Kyllähän sen nyt kerran söi, mutta ei nyt ihan 15 € arvonen. Ja pakasteena 10 €. Haista Ville nyt vittu.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Haapasolastaja
Hatsapuri
10 vuotta venäjää
mis hatsapuri...
Ei tarvi huulia rasvata
VIESTI TODELLISUUDESTA
Toimarin mietteet tietomurrosta
Se hatsapuri syödään vikisemättä saatana
Ville Ranta :DDDD
Ville perkele
Haapasalon kriittinen kysymys
hatsapuri eli georgialainen juustoleipä
natsapuri
Pahaan kuntoon Ville Haapasalo on itsensä ryypännyt