Onko ihana nainen? Onko ihana nainen?
Joko nyt vuoden jälkeen hallituskin tajuaisi asiat? Joko nyt vuoden jälkeen hallituskin tajuaisi asiat?
En tiä, ehkä? En tiä, ehkä?
Suvakit servattu. Suvakit servattu.
grillillä grillillä
Tahdotko tämän päättämään asioistasi 2? Tahdotko tämän päättämään asioistasi 2?
tervetuloa muumilaaksoon tervetuloa muumilaaksoon
Dingo Dingo
Miksi aina te kolme Miksi aina te kolme
Päärynä Päärynä
Harhaisuus Harhaisuus
tyrone eteläkoreassa tyrone eteläkoreassa
Puutteesta se johtu Puutteesta se johtu
Poliisi Oulusta.. Poliisi Oulusta..
mmm... pekonia mmm... pekonia
Lezginka Lezginka
rapu reivit rapu reivit
näitäkin ihmisiä löytyy näitäkin ihmisiä löytyy
iltasanomat iltasanomat
Apex Apex
ny kommarit pois veks hei vaan hui ny kommarit pois veks hei vaan hui
ei ollut ensimmäinen kerta ei ollut ensimmäinen kerta
Halamalapallaa'aa'aaaa Halamalapallaa'aa'aaaa
Tuossa kohtaa kännykkä alkoi toistaa pornoa Tuossa kohtaa kännykkä alkoi toistaa pornoa
 891 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.09 MB, 1 tiedosto, 14.01.2022 20:31:23
[ + 3 | ]

Tekaisin hatsapurin

[60633] [20220114_171917.jpg] [3.09 MB] [4128x3096] [] []
20220114_171917.jpg

hatsapuri

(16)  · 

juustoleipä

 · 

kananmuna

(34)
15.01.2022 01:02:27
#539411 [+-] Piilota Suosittele

>>539359
Itse pistit reseptin tähän mediaan ja sen mukaan toimin.


Muunkin hieman.
Eli tein juustoista mitä löytyi.
Perus pitsataikina.
Täyte:
Arkijuustoa
Salaattifetaa
Aurajuustoa
Raejuustoa
Pari kananmunaa
Jauhoa
Vartti uunissa 225 lämmössä ja yksi raaka kananmuna päälle.
Pari minuuttia ja ulos. Voinokare päälle ja voitelu reunoille.

15.01.2022 05:37:36
#539476 [+-] Piilota Suosittele

>>539325
Sain normaalisti rasvaa ja suolaa säihkättämättömänä eräs päivä aamupalana jo kokonaisen Haapasalon lätyn vetäneenä melkoiset "rasvaöverit".
Tämä näyttää pyöreästi arvioiden ainakin kolmanneksen isommalta ja pelkkä pinta kiiltää rasvasta sen verran, että muutama keventävä ainesosa ei ehkä olisi pahitteeksi.
Tosin, jos tämä koko komeus olisi tarkoitettu minulle syötäväksi ja aloittaisin vasemmasta laidasta, niin taistelisin itseni ainakin tuohon kananmunaan asti :D

[ 16 viestiä | ]