Ihan hieno Ihan hieno
Kuvaotokset #30 Kuvaotokset #30
Järjestyksenvalvoja :D Järjestyksenvalvoja :D
selfie selfie
Rip & Tear (live) Rip & Tear (live)
aku on ajatuksissaa rasisti aku on ajatuksissaa rasisti
Korvatillikka ja Alias Korvatillikka ja Alias
Panisitko? Panisitko?
Torstai Torstai
Arvaa mikä päivä? Arvaa mikä päivä?
Best thing to stop a man with a gun Best thing to stop a man with a gun
Kuuma puhelin Kuuma puhelin
Tytöt tykkää pahoista pojista Tytöt tykkää pahoista pojista
Miten sä voit Miten sä voit
judaismi voimistuu judaismi voimistuu
darra darra
Ryyppäisin Ryyppäisin
Hymy huuleen Hymy huuleen
"This just in!" "This just in!"
Pöytä kahdelle Pöytä kahdelle
Ei ole edes kuumaa Ei ole edes kuumaa
you can run but you can't hide you can run but you can't hide
Hyökkäykseen! Hyökkäykseen!
:D ihmissusia :D :D ihmissusia :D
 891 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.09 MB, 1 tiedosto, 14.01.2022 20:31:23
[ + 3 | ]

Tekaisin hatsapurin

[60633] [20220114_171917.jpg] [3.09 MB] [4128x3096] [] []
20220114_171917.jpg

hatsapuri

(16)  · 

juustoleipä

 · 

kananmuna

(34)
15.01.2022 01:02:27
#539411 [+-] Piilota Suosittele

>>539359
Itse pistit reseptin tähän mediaan ja sen mukaan toimin.


Muunkin hieman.
Eli tein juustoista mitä löytyi.
Perus pitsataikina.
Täyte:
Arkijuustoa
Salaattifetaa
Aurajuustoa
Raejuustoa
Pari kananmunaa
Jauhoa
Vartti uunissa 225 lämmössä ja yksi raaka kananmuna päälle.
Pari minuuttia ja ulos. Voinokare päälle ja voitelu reunoille.

15.01.2022 05:37:36
#539476 [+-] Piilota Suosittele

>>539325
Sain normaalisti rasvaa ja suolaa säihkättämättömänä eräs päivä aamupalana jo kokonaisen Haapasalon lätyn vetäneenä melkoiset "rasvaöverit".
Tämä näyttää pyöreästi arvioiden ainakin kolmanneksen isommalta ja pelkkä pinta kiiltää rasvasta sen verran, että muutama keventävä ainesosa ei ehkä olisi pahitteeksi.
Tosin, jos tämä koko komeus olisi tarkoitettu minulle syötäväksi ja aloittaisin vasemmasta laidasta, niin taistelisin itseni ainakin tuohon kananmunaan asti :D

[ 16 viestiä | ]