>>718066 Nyrkin kokonen sibale :D Ja joo, paljon on sellasia asioita joita pitäis kokeilla. Sit ku ois aikaa on kaikkee muuta tekemistä. Mut toi juokseva muna ei oo kyl mun juttu. Aina laivalla ja hotelleissa etsin kovaks kypsennetyt munat tai jätän ottamatta. Ne muutaman minuutin munat on ku räkää söis
>>718284 Jep, ei ne Haapasalon hatsapuritkaan mitään terveysruokaa ole. Juustoa, voita, rasvaa saatanasti. Toisaalta, saa sitä rasvaa myös burger kingistä
[
5 viestiä
|
]
⭰
kaalisiili
ruoka
Paras idea sitten paskapaperin
Mättö ja palkka
ajat muuttuu
natsapuri
herkuttelua
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
fast as fuck boi
Kenway päätti mitä syön
Home pizza
paskapannarit
KanaWokKaiserTomaKurke
Taco-tiistai
Samaistun nyt vahvasti.
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Ruokakameleontti
Niin hyvää kurkkua
intialainen ripulipata
How to survive 4 weeks on 50€
Dance like a kirsikkatomaatti, sting like a haarukka