Yritti väistää ;______; Yritti väistää ;______;
Vihdin kuningas Vihdin kuningas
Only the dead can know peace from this evil O_O Only the dead can know peace from this evil O_O
V-vanha Kyrpäjyrä V-vanha Kyrpäjyrä
Nailed it Nailed it
Poterokoira Poterokoira
Afrikkalainen hipsteri Afrikkalainen hipsteri
Kuudes luukku Kuudes luukku
11 11
nistit nistit
Ensirakkaus säilyy muistoissa ikuisesti <3 Ensirakkaus säilyy muistoissa ikuisesti <3
Suomenmaan sankarit Suomenmaan sankarit
Siig hail Siig hail
kulkuset. kulkuset kulkuset. kulkuset
Trollifysiikkaa Trollifysiikkaa
Paint Joulukalenteri Luukku 5. Paint Joulukalenteri Luukku 5.
Diippii Diippii
Resepti maukkaaseen illanviettoon Resepti maukkaaseen illanviettoon
Porchemies saa kiitosta Porchemies saa kiitosta
Avaus Avaus
"Älä tule lähelle, tulet kylmästä" >:3 "Älä tule lähelle, tulet kylmästä" >:3
Naama sumennettu Naama sumennettu
Söpö saatanallinen skandinaavi Söpö saatanallinen skandinaavi
Varovasti, jonne... Varovasti, jonne...
 449 näyttökertaa, 5 viestiä, 5.8 MB, 1 tiedosto, 20.09.2025 20:03:26
[ + 2 | ]

Boris ja hatsapuri


life of boris

(10)  · 

khachapuri

 · 

hatsapuri

(16)  · 

ruoka

(404)  · 

kokkaus

(12)  · 

slaavi

(24)
20.09.2025 22:11:55
#718066 [+-] Piilota Suosittele

En ole vieläkään testannut cheburek, vaikka Boriksen video on ollut ylhäällä 8 vuotta. Jonain päivänä vielä. Ja pitää laittaa kunnolla sibale >:3

20.09.2025 22:30:11
#718071 [+-] Piilota Suosittele

>>718066
Nyrkin kokonen sibale :D
Ja joo, paljon on sellasia asioita joita pitäis kokeilla. Sit ku ois aikaa on kaikkee muuta tekemistä. Mut toi juokseva muna ei oo kyl mun juttu. Aina laivalla ja hotelleissa etsin kovaks kypsennetyt munat tai jätän ottamatta. Ne muutaman minuutin munat on ku räkää söis

[ 5 viestiä | ]