Joulua vaan Joulua vaan
Tonttuvahti Tonttuvahti
piparea piparea
kerro missä se on..!! kerro missä se on..!!
Whee! Whee!
Gamer Poop Skyrim Gamer Poop Skyrim
Kunno hyvä koriste 14/88 Kunno hyvä koriste 14/88
KISSA 4 KISSA 4
Krooh pyyh 😻 Krooh pyyh 😻
Greta on iloinen Greta on iloinen
Paint kalenteri salaisuus 20 Paint kalenteri salaisuus 20
Hyppelevä bendele :3 Hyppelevä bendele :3
Politiikka Politiikka
Kjeh =)))) Kjeh =))))
Bers Bers
kuukerin nelli kuukerin nelli
Paint joulukalenteri luukku 19 Paint joulukalenteri luukku 19
Sukupuoleen Sukupuoleen
Pölytys Pölytys
me jooda are :3 me jooda are :3
Yksisarvinen Yksisarvinen
Laulun mies Laulun mies
Kissa 3 Kissa 3
Suicide squad Suicide squad
 449 näyttökertaa, 5 viestiä, 5.8 MB, 1 tiedosto, 20.09.2025 20:03:26
[ + 2 | ]

Boris ja hatsapuri


life of boris

(10)  · 

khachapuri

 · 

hatsapuri

(16)  · 

ruoka

(404)  · 

kokkaus

(12)  · 

slaavi

(24)
20.09.2025 22:11:55
#718066 [+-] Piilota Suosittele

En ole vieläkään testannut cheburek, vaikka Boriksen video on ollut ylhäällä 8 vuotta. Jonain päivänä vielä. Ja pitää laittaa kunnolla sibale >:3

20.09.2025 22:30:11
#718071 [+-] Piilota Suosittele

>>718066
Nyrkin kokonen sibale :D
Ja joo, paljon on sellasia asioita joita pitäis kokeilla. Sit ku ois aikaa on kaikkee muuta tekemistä. Mut toi juokseva muna ei oo kyl mun juttu. Aina laivalla ja hotelleissa etsin kovaks kypsennetyt munat tai jätän ottamatta. Ne muutaman minuutin munat on ku räkää söis

[ 5 viestiä | ]