Feministiltä meni hermot Feministiltä meni hermot
ups <:3 ups <:3
that escalated quickly that escalated quickly
Vaihtoehto kättelylle Vaihtoehto kättelylle
mikä tulee seuraavaksi mikä tulee seuraavaksi
Jälkiabortti Jälkiabortti
Hyvän yön setit Hyvän yön setit
nauti itsestäsi nauti itsestäsi
eipäs hypitä pöydille eipäs hypitä pöydille
kesää odotellessa kesää odotellessa
Nyt helepotti Nyt helepotti
Ajankohtainen kuva Ajankohtainen kuva
Kissa ja lohikäärme Kissa ja lohikäärme
Vegaanin valinta Vegaanin valinta
Slayjerin rakas Slayjerin rakas
Peruttu Peruttu
Corona Corona
Semmonen tarina siinä Semmonen tarina siinä
vihakommenteista tehty laulu vihakommenteista tehty laulu
winter war gondola winter war gondola
"vominator" "vominator"
Batman VS Superman Batman VS Superman
Soijat lentää Soijat lentää
olkoon voima kanssasi olkoon voima kanssasi
 953 näyttökertaa, 18 viestiä, 2.05 MB, 1 tiedosto, 24.03.2020 17:33:40
[ + 4 | ]

Mistä näitä viruksia oikein tulee

[41122] [tiedosto.mp4] [2.05 MB] [480x640] [] []

rotta

(167)  · 

syö

(77)  · 

kiina

(174)  · 

chink

(11)  · 

korona

(299)  · 

saastainen

 · 

kinkki

(17)  · 

vinosilmä

(34)  · 

kommunisti

(91)  · 

sdp

(559)  · 

riisineekeri

(27)  · 

orja

(47)  · 

kiinalainen

(28)  · 

jakkaranaama

(22)
24.03.2020 21:31:52
#322022 [+-] Piilota Suosittele

On se kumma kyllä kun kaikki kulkutaudit aina alkaa Kiinasta. Ottaen huomioon kuinka suuri osa meressä olevasta paskata ja ilmansaasteista tulee myös sieltä niin eikö me voitaisi viimein porukalla päättää muuttaa alue lasiaavikoksi.

25.03.2020 03:41:42 | 03:42:53
#322138 [+-] Piilota Suosittele

>>322135
Jos haluat rauhaa niin parabellum, ja meillä taitaa nuo tykärit vielä puuttua. Puhumattakaan siitä poliittisesta vallasta että saataisiin jokin ydinsota aikaan Iranin, Pakistanin, Intian, Pohjois-Korean ja Kiinan kanssa.
Eläisimme mielenkiintoisia aikoja

25.03.2020 04:01:22
#322146 [+-] Piilota Suosittele

>>322140
Kuulostaa joltakin mikä on pahempaa kuin dubstep, näyttää joltakin pahemmalta kuin japanilainen zombie.

Para bellum, sitähän mä oon ikäni harjotellu.

25.03.2020 08:02:12 | 08:02:26
#322185 [+-] Piilota Suosittele

>>322117
Vanhalla mä oon tässä kituutellu jo 10 vuotta korjaillen välillä. Hyvin toimii. Oikeastaan paremmin kun on vaihtanut halvat osat parempiin.

[ 18 viestiä | ]