uravalintoja uravalintoja
syö paskaa nekru t.ninja kisse syö paskaa nekru t.ninja kisse
Tölkin heiluttelua Tölkin heiluttelua
pärinät pärinät
Lumikki Lumikki
juustoa juustoa
demarileikki demarileikki
sanna sanna
sellasta mietin että sellasta mietin että
kamppailu oluesta kamppailu oluesta
Blues Brothers Nazis -aachtungghhhh Blues Brothers Nazis -aachtungghhhh
vaahteramäen neekeri vaahteramäen neekeri
selkä poikki selkä poikki
Talutushihnassa Talutushihnassa
Pyllyy Pyllyy
asylum asylum
body armor body armor
ne pienet erot ne pienet erot
peliarvosteluja peliarvosteluja
mitä sit jos panin mitä sit jos panin
videy peli videy peli
kaivuri kaivuri
neuvottelut yhtä tyhjän kanssa neuvottelut yhtä tyhjän kanssa
part hard part hard
 952 näyttökertaa, 18 viestiä, 2.05 MB, 1 tiedosto, 24.03.2020 17:33:40
[ + 4 | ]

Mistä näitä viruksia oikein tulee

[41122] [tiedosto.mp4] [2.05 MB] [480x640] [] []

rotta

(167)  · 

syö

(77)  · 

kiina

(174)  · 

chink

(11)  · 

korona

(299)  · 

saastainen

 · 

kinkki

(17)  · 

vinosilmä

(34)  · 

kommunisti

(91)  · 

sdp

(559)  · 

riisineekeri

(27)  · 

orja

(47)  · 

kiinalainen

(28)  · 

jakkaranaama

(22)
24.03.2020 21:31:52
#322022 [+-] Piilota Suosittele

On se kumma kyllä kun kaikki kulkutaudit aina alkaa Kiinasta. Ottaen huomioon kuinka suuri osa meressä olevasta paskata ja ilmansaasteista tulee myös sieltä niin eikö me voitaisi viimein porukalla päättää muuttaa alue lasiaavikoksi.

25.03.2020 03:41:42 | 03:42:53
#322138 [+-] Piilota Suosittele

>>322135
Jos haluat rauhaa niin parabellum, ja meillä taitaa nuo tykärit vielä puuttua. Puhumattakaan siitä poliittisesta vallasta että saataisiin jokin ydinsota aikaan Iranin, Pakistanin, Intian, Pohjois-Korean ja Kiinan kanssa.
Eläisimme mielenkiintoisia aikoja

25.03.2020 04:01:22
#322146 [+-] Piilota Suosittele

>>322140
Kuulostaa joltakin mikä on pahempaa kuin dubstep, näyttää joltakin pahemmalta kuin japanilainen zombie.

Para bellum, sitähän mä oon ikäni harjotellu.

25.03.2020 08:02:12 | 08:02:26
#322185 [+-] Piilota Suosittele

>>322117
Vanhalla mä oon tässä kituutellu jo 10 vuotta korjaillen välillä. Hyvin toimii. Oikeastaan paremmin kun on vaihtanut halvat osat parempiin.

[ 18 viestiä | ]