Pössyttely kuumotukset, mässyt iskee ja huomaat että ei ole mitään herkkua tai edes syötävää.
Voisin vaikka vannoa että silloin muut asiakkaat pystyi lukemaan mun ajatukset ja myyjä näki mun sielun syvyydet, mutta pari karkkipussia, pakastepitsa, lihispussi ja 4-pack vanukasta oli sen kokemuksen saalis joten en valita.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Darra-asteikko
Pikku-lauantain kunniaksi
Nyt Tokmannilla kaikki Timot kilohintaan!
Apu kaupassa
Nekkulit ostoksilla
Pikku-perjantain kunniaksi
aamukrapula
valupertin maanantai
krapula
Anteksi vaaka olla rikki
Normipäivä naisilla
prismaan kiilaamaan
Kannatti nähdä vaivaa :)
SS Market
millin kauppa
Hassu viedo ja luonnollinen eines
Osmo ja Merisää
Vihannesosasto
Synti Kaupunni (Jonne in memoriam ;____; )
Nää o meijä paperit t. sobuls
yö
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...