Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 125 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Koronamös Koronamös
Ruokea Ruokea
Tulinen vuokahaukimureke Tulinen vuokahaukimureke
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
Kebua taas Kebua taas
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
Ruoka avun saalis 1.3. Ruoka avun saalis 1.3.
Vammainen aamupala Vammainen aamupala
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
alaston kokki alaston kokki
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Nam Nam
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Flat iron steak ja lisukkeet Flat iron steak ja lisukkeet
Lihabul kastike Lihabul kastike
teimpähän tämmöstä lohilootaa teimpähän tämmöstä lohilootaa
No joo, Long Chili Cheese No joo, Long Chili Cheese
Yön läskeilyt Yön läskeilyt
Noodlewich Noodlewich
Paistettua pernaa saatana Paistettua pernaa saatana
Jämäpasta makkarapöperö Jämäpasta makkarapöperö
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Bilteman 3e välipala Bilteman 3e välipala
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
 668 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.02 MB, 1 tiedosto
07.01.2025 04:57:26
[ + 1 | ]

Papuja ja rapuja

[76764] [20250107_035507.jpg] [3.02 MB] [2322x4128] [] []
20250107_035507.jpg

katkarapu

(10)  · 

palko

 · 

papu

(5)  · 

nuudelit

 · 

soppa

(12)  · 

chili

(21)  · 

tulinen

(7)  · 

keitto

(24)
07.01.2025 05:38:00
#671895 [+-] Piilota Suosittele

Katkarapu on vittumainen eines käyttää kun tuoreena parhaimillaa ja ei ny jatkuvasti jaksa kauppaa raahautua ellei kaljaa ole hakemassa.

07.01.2025 19:56:46
#671972 [+-] Piilota Suosittele

>>671894
>>671896
Varsinkin Soban nuudelit tai ne Korealaiset avaa röörit, niissä on hippasen enemmän sekä tulisempaa chiliä kuin mama's nuudeleissa. Toki ne Mamat on ihan ok, esimerkiks töissä mulla on aina 1 iso ja 1 pieni paketti josta saa päivän safkan jos eväät unohtu kotiin taikka niitä ei ollut/ei kerennyt tehdä.

Sitte jos haluaa ruokaa tehdä niin löytyy myös erikseen paisto sekä keittonuudeleita. Itse tykkään roiskia pakastevihanneksia, nuudeleita sekä vaikka vikat lihapullat yms sekaan ja siitä sellanen hässäkkä. Vihannesosastolta vois mättää vaikka mitä mukaan, mutten viittis ostaa sellasta 50cm pitkää purjoa nuudeleiden takia

[ 8 viestiä | ]