Joskus on kiva leikkiä sekapastalla. Esimerkiksi makaroonit imee sitä tomaattikastiketta sisäänsä, kun taas spaghetti ei oikeen ime yhtään. Usein rakettispaghettia sekä makarooneja sekotellu keskenään tästä syystä. Samanlailla toi putkilopasta on vähän tylsää yksinään
[
4 viestiä
|
]
⭰
Pihvin pihvi
Iltapala
Lasaknea :^)
Taco-tiistai
aamupala
Makaroonimössö
Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas
Lehtipiheevii
Jotai homostelua
Time to ryyp and chew fish and chips!
Hampurilaishaaste
Iltapalaa
Kanaa ja muuta paskaa
Tulinen vuokahaukimureke
Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Haastan Jhnnan
Päivän safkat
Lattiapizza
Niin hyveä kasvis keittoa
Lohipaistosta
Nakkilinnoitus kebabsillalla
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am