Äippä osti kakun tiskiltä ja koitti piirtää sen. Sen jälkeen hieroi internet klitoristaan ja sanoi, että "Tein semmosen kakun kun mun 3 vuotias Jussi-Hilla-Harvahammas-Puupponen piirsi."
[
4 viestiä
|
]
⭰
Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
Teetä ja sympatiaa
Jumalaista ruokaa
Aina on hyvä sää grillata
Papuja ja rapuja
Oma tekemä las akne
Uunilohea
Juuh elikkäs ananas pizza
Rare nakkitalo
Päivän safkat
Kanakebu ja ranet
kuosipala
kotipizza
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale
Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo
Lihapullat muusilla
Tulinen kanahässäkkä
Sörsselssön
Tomaattinen lohipata ja hirssiä
Carnivore aamupala
Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...