Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kinkkuananasoliivimetukkapistsa Kinkkuananasoliivimetukkapistsa
Uuuniohea ja perunaa Uuuniohea ja perunaa
No, joo. Nam. No, joo. Nam.
Vittuillakseni pistin ananasta Vittuillakseni pistin ananasta
Nistipata Nistipata
Päivän safkat Päivän safkat
upi syö kusista makkaraa upi syö kusista makkaraa
Kerrosleipä. Kerrosleipä.
Eilistä pizzaa (á la chef microwave) Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
Lohipaistosta Lohipaistosta
Sörsselssön Sörsselssön
Vitun laiska carnivore illallinen Vitun laiska carnivore illallinen
aamupala aamupala
eväs eväs
Niin hyveä kasvis keittoa Niin hyveä kasvis keittoa
Affenta ja perunaa remouladella Affenta ja perunaa remouladella
Bon apetit Bon apetit
AuraKaiserKanaCurry hässäkkä AuraKaiserKanaCurry hässäkkä
Pekonikanaa saatana Pekonikanaa saatana
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Nälkä. Nälkä.
Herkullista kalakeittoa Herkullista kalakeittoa
Iltapala Iltapala
Iskenderr kebu Iskenderr kebu
 884 näyttökertaa, 10 viestiä, 3.79 MB, 1 tiedosto
07.04.2024 13:23:05
[ + 7 - | ]

Carnivore aamupala

[69619] [IMG20240407104813.jpg] [3.79 MB] [4624x3468] [] []
IMG20240407104813.jpg

ruoka

(404)  · 

carnivore

(13)  · 

jauhelihapihvi

 · 

munakas

(11)  · 

feta

 · 

creme fraiche

 · 

(149)
07.04.2024 13:37:48 | 13:42:05
#612746 [+5] Piilota Suosittele

Oon vissii pilannu mahani paskoilla symisillä ja nyt vähentäny kaikkea siihen pisteeseen, että en pysty syömään muuta kun eläintuotteita. En edes kauheen monia mausteita kestä. Noin 6kk vähä hiilihydraattisella, ja nyt 3viikkoa carnivorella. Alkupaino 6kk sitte joku 154kg ja maanantaina 133kg. Tänä vuonna pelkästään 13.6kg lähtenyt. Tän puolen vuoden aikana on lähtenyt aivosumu, hilse tukasta, sanojen unohtelu, masennuksen rippeet, carnivoren aikana lähtenyt 15 vuoden ripuli, refluksi helpottunut n. 75% ja kokoajan paremmaksi. Touretten urpoilut pysyy kans hallussa nyt ilman lääkkeitä. Ehkä liian aikasta sanoa tästä, mutta nyt on öisin ollut unia 3 päivää putkeen ensimäistä kertaa varmaan 10 vuoteen ilman lääkkeiden käyttöä.

Tässä annoksessa on 200g 50/50 sika nauta jauhelihaa, 3 kananmunaa, pala fetaa ja creme fraichen jämät.

07.04.2024 14:08:53
#612750 [+-] Piilota Suosittele

ei ihme ettet ripuloi jos syöt lihaa ja maitotuotteita vitusti. joillekin toi passaa kyllä hyvin, itselläkin jonkinsorttinen kokeilu menossa.

07.04.2024 18:18:46
#612813 [+-] Piilota Suosittele

ihan evoluutiota että ihmisille kehittyi isommat aivot kun alkoivat syömään lihaa. runsas proteiini mahdollisti sen. jos joku viherpiiperö syö kaninruokaa koko ikänsä niin se ei vaikuta ihmisten kehittymiseen.

07.04.2024 21:49:39
#612864 [+-] Piilota Suosittele

Kunhan syöt multivitan, vaikka lähinnä c-vitamiinilisänä, niin ok. Oli siinä jotain muutakin, mutta inuiitit pärjäävät pelkällä hylkeellä koska sen nahassa on c-vitamiinia.

[ 10 viestiä | ]