Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 134 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Tonnikala pastavuoka Tonnikala pastavuoka
Otettii sisäxilettä Otettii sisäxilettä
upi syö kusista makkaraa upi syö kusista makkaraa
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta! Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
Setit Setit
Hot dogs Hot dogs
Karjalanpaisti Karjalanpaisti
Kirjolohilaatikko Kirjolohilaatikko
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Sam läskeilee Sam läskeilee
Kanaa ja muuta paskaa Kanaa ja muuta paskaa
Kanahampurilainen munalla Kanahampurilainen munalla
joskus kaikki mene vain päin mäntyä joskus kaikki mene vain päin mäntyä
Dick_taattorin Nachovuoka Dick_taattorin Nachovuoka
Lounaaksi apinanpää ripulissa Lounaaksi apinanpää ripulissa
Liekkilohta Liekkilohta
Keittiön löytö 2 Keittiön löytö 2
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia. Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
Tulinen kanahässäkkä Tulinen kanahässäkkä
nuudeliresepti nuudeliresepti
Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet) Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet)
Elikkäs huomenta Elikkäs huomenta
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Sika-chilisoossia skermaperunoilla Sika-chilisoossia skermaperunoilla
 1 189 näyttökertaa, 12 viestiä, 4.42 MB, 1 tiedosto
30.10.2018 01:20:05
[ + 5 | ]
👑 Katsotuin 30.10.2018.

Päivän safkat

[19942] [20181029_205642.jpg] [4.42 MB] [4128x3096] [] []
20181029_205642.jpg

30.10.2018 02:02:24
#115707 [+-] Piilota Suosittele

>>115697
Itse kaipaan peruskoulun hernekeittoa. Vihreää vettä jossa muutamia herneenkuoria ja isoja jauhelihakönttejä. Mutta niin perhanan hyvää.

30.10.2018 17:30:33
#115913 [+-] Piilota Suosittele

"Oho, puolee hintaa kinkkukiusaus. Säästö se on pieniki säästö"

"6 Lahden Panimon kesä_kalijaa? NO EI TUNNU MISSÄÄ, RAHAA ON!"

31.10.2018 08:11:13
#116082 [+-] Piilota Suosittele

115762


Meillä valtaosa oli ok, ja ei tai tossa kiusauksessakaan lähtökohtasesti vialla mtn, mutta en pidä siitä itse. Se haisee tosiaan oksennukselle omaan nenään; moni maitoa/juustoa sisältävä ruoka tuo saman efektin paria poikkeusta lukuunottamatta.

Tilliliha oli ihan: vitun hyvää. :D Toinen mitä kaipaan enkä oo onnistunut kopioimaan kotona.

[ 12 viestiä | ]