Meillä valtaosa oli ok, ja ei tai tossa kiusauksessakaan lähtökohtasesti vialla mtn, mutta en pidä siitä itse. Se haisee tosiaan oksennukselle omaan nenään; moni maitoa/juustoa sisältävä ruoka tuo saman efektin paria poikkeusta lukuunottamatta.
Tilliliha oli ihan: vitun hyvää. :D Toinen mitä kaipaan enkä oo onnistunut kopioimaan kotona.
[
12 viestiä
|
]
⭰
Tonnikala pastavuoka
Otettii sisäxilettä
upi syö kusista makkaraa
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
Setit
Hot dogs
Karjalanpaisti
Kirjolohilaatikko
Maissi-Kanalasagne
Sam läskeilee
Kanaa ja muuta paskaa
Kanahampurilainen munalla
joskus kaikki mene vain päin mäntyä
Dick_taattorin Nachovuoka
Lounaaksi apinanpää ripulissa
Liekkilohta
Keittiön löytö 2
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.