Jotain suolasta vaan massuun. Olin kirjottamassa "paskapuhetta", mutta vesi jossa on niinkin vähän alkoholia, itseasiassa kuivattaa. Vissyä kouraan vaan kans.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Juuh elikkäs, aamupala
Jotai homostelua
Silakkapihvejä voissa paistettuna
kana riisi hässäkkä munalla
Sushi joo
Maistuis varmaan sullekkin
Korttiresepti
Homopata.
Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike
Kännimätöt
Juuh elikkäs
pitsa
Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa
Söinköhän silmillänu
Karjalanpaisti
Makaroonimössö
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...