Kala o hyvvää ku sitä syö kahesta kolomeen kappaletta. Oli koko sitte mikä vaan. Heti jos mennee yli nii hengitys ja sukupuolielimet alakaa haiskahtaan sillille. Jos ette uso nii syökääpä mikrosa lämmitettyjä x-tran kalapuikkoja pari lautasta nii hoksaatte ite. Nii, iha ite.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Ruokea suatana
Araratin ransu kebu
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
Yö mätöt
Kalaisa lautanen
Kenway päätti mitä syön
nuudelipitsa
Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo