Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

alaston kokki alaston kokki
Naku annos Naku annos
Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Bon apetit Bon apetit
Kanaa ja juurekseja Kanaa ja juurekseja
Sushi joo Sushi joo
Kanapekonipasta pinaatilla Kanapekonipasta pinaatilla
Päivän safkat Päivän safkat
Magaronimess Magaronimess
sadepäivän läskeilyt sadepäivän läskeilyt
Köyhyys keksi Köyhyys keksi
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
1.2kg naudan läskiä 1.2kg naudan läskiä
Lohea ja muuta settiä Lohea ja muuta settiä
Työpaikan lounas Työpaikan lounas
Karponaaraa ite tein huutista lampaille Karponaaraa ite tein huutista lampaille
Lampaan paistia ja vihan neksia. Lampaan paistia ja vihan neksia.
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Päivän safkat Päivän safkat
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
Läskeilyä Läskeilyä
Päivän safkat Päivän safkat
Ramsay Ramsay
 1 345 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.74 MB, 1 tiedosto
07.10.2020 19:11:54
[ + 19 - | ]
👑 Plussatuin 07.10.2020.
👑 Katsotuin 07.10.2020.

Hampurilaishaaste

[48454] [tiedosto.jpg] [0.74 MB] [1541x2052] [] []
tiedosto.jpg

hampurilainen

(74)  · 

mättö

(67)  · 

mätöt

(5)
09.10.2020 20:24:27 | 20:26:01
#397738 [+-] Piilota Suosittele

@jhnna
Protip, tollanen "munapihvi" sekä iso pihvi on aika max setti yhten isoon purilaiseen. Kokeilin 2x pihvi ja munapihvi, jolloin siit tuli todella vaikee syötäväks ja rupes sottaa liikaa. Toi pihvi + munapihvi taas toimi paljon paremmin syödessä. Toki mulla oli pekonit yms juustot ja salaatti päälle, jätin tomaatin pois just ettei tulis liikaa kaikkee. Jalopenot koitin upottaa muniin (toimi)

Mut tuli aika ähky noiden jälkee :D

12.10.2020 13:24:04 | 13:24:55
#398509 [+-] Piilota Suosittele

398442

Mietin ehkä taas kuukauden päästä, vois kokeilla alimman kuoren päälle sipulit ja jalopunot, pihvinä ehkäpä kanaa? Sitte jotain tulista kanapihviin.. pekonin vos ehkä jättää kokonaan pois sekä koittais saada siitä ns. "terveellisemmän version" ? Toki rasvanen siit anyway tulee, muttei ihan tollasta sydänkohtausta niinku mitä täs on :D

E: Tollanen minipannu on muuten hemmetin kätevä. Tänään aamul 3 munaa tollases tulee nimittäin äkkiä valmiiks

[ 13 viestiä | ]