Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Burgeri Burgeri
Hampurilaishaaste Hampurilaishaaste
aamupala aamupala
kotipizza kotipizza
Lohea ja muuta settiä Lohea ja muuta settiä
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Bon apetit Bon apetit
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
Päivän safkat Päivän safkat
pojan täyttö pojan täyttö
Pihvi Pihvi
Ruoka avun saalis 1.3. Ruoka avun saalis 1.3.
Uunilohea Uunilohea
Köyhyys keksi Köyhyys keksi
Toimii Toimii
Elikkäs burrito Elikkäs burrito
Lohi kasvikset ja perunamuusi Lohi kasvikset ja perunamuusi
Dodii Dodii
Päivän safkat Päivän safkat
Pihviä ja muuta Pihviä ja muuta
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
Viis töistä Viis töistä
Helposti paras tubettaja Helposti paras tubettaja
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
 698 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
16.12.2024 18:46:51
[ + 0 | ]

Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke

[75829] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [1485x900] [] []
tiedosto.jpg

mättö

(66)  · 

ruoka

(403)  · 

lautanen annos

 · 

kokki

(45)  · 

superchef

16.12.2024 19:33:09
#666971 [+-] Piilota Suosittele

En ole varma suolakurkusta, mutta olen alkanut pitää sen mausta enemmän iän myötä. Nuorempana en tykännyt siitä lainkaan.

16.12.2024 19:35:21
#666974 [+-] Piilota Suosittele

>>666971
Meillä samit, pienenä halusin aina mäkkärissä yms ettei suolakurkkuja tule, sama snägäreillä yms. Oliiveja en vieläkään syö, sitä en ole oppinut mutta suolakurkut on siitä hyvä säilyke että niitä voi laittaa lähes mihin vaan.

16.12.2024 20:02:01
#666991 [+-] Piilota Suosittele

>>666982
Juu, itse en myöskään viineihin ole paljoa kypsynyt mutta Kung-Fu Girl valkkari on poikkeus. Yhdysvaltalainen Riesling, jääkaappikylmänä aivan saatanan hyvä ostos. Se on siis ainoa viini jota suostun ostamaan, muihin en koske. Toki maksaa joku 16-17e per pullo, mutta suosittelen testaamaan.

30.12.2024 20:06:10
#670586 [+-] Piilota Suosittele

@basso tossa on muuten just sitä coopin kaiser salaattia mistä oli joskus puhe. Se on "pikkusen lillua" mutta kantta raottamalla ylimääräset tipat saa lavuaariin.

31.12.2024 20:19:37 | 20:20:37
#670753 [+-] Piilota Suosittele

>>670748
Perunasalaateista puheenollen, huomasin tuon vertailun. Jonkin verran tossa on perää, vaikka x-tra en ole koskaan kokeillut. Varsinkin tuo maalaisperunasalaatti on aivan vitun outo maultaan, en tykännyt itse yhtään
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000010922656.html

Varsinkin tossa avattujen rasioiden kuvassa näkyy paljon sitä lillua, onko x-tra toi oikeel ylhääl? En tiedä mutta ainakin noista näyttää parhaimmalta

[ 18 viestiä | ]