Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Päivällinen Päivällinen
Lampaan paistia ja vihan neksia. Lampaan paistia ja vihan neksia.
Rasvapalo Rasvapalo
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
Hirvikebu salaatilla Hirvikebu salaatilla
Sokkarin kebab Sokkarin kebab
Ramsay Ramsay
Sushi joo Sushi joo
Nyt se lasange uuniin Nyt se lasange uuniin
Kannaa ja vihanneksia Kannaa ja vihanneksia
Nötköttiä leivän päälle Nötköttiä leivän päälle
Tomaattinen lohipata ja hirssiä Tomaattinen lohipata ja hirssiä
Burgerit omatekeminä Burgerit omatekeminä
joskus kaikki mene vain päin mäntyä joskus kaikki mene vain päin mäntyä
Makamös Makamös
Känni spaghetti Känni spaghetti
Lohipaistosta Lohipaistosta
Pork & Beans koska fallout Pork & Beans koska fallout
Jauhelihariisipata Jauhelihariisipata
Natsisoppaa, kiitos Mestari! Natsisoppaa, kiitos Mestari!
hot dog hot dog
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä) Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
Otettii sisäxilettä Otettii sisäxilettä
Lihabul kastike Lihabul kastike
 993 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.75 MB, 1 tiedosto
01.03.2022 19:29:19
[ + 4 | ]

Ruoka avun saalis 1.3.

[62298] [20220301_181716.jpg] [1.75 MB] [2560x1440] [] []
20220301_181716.jpg

ruoka apu

01.03.2022 20:08:29
#551532 [+-] Piilota Suosittele

Missä nää asut, kun paikallisessa ruoka-avun kasseissa on kuulemma välillä paketti nakkeja, pussi tilliä, jugurttia, hyvällä onnella purkki maitoa, homehtumispisteessä olevaa leipää ja pari suolaista tai makeaa leivonnaista

02.03.2022 00:50:26
#551644 [+-] Piilota Suosittele

>>551615
No jos tykkää maustamattomasta jauhelihasta johon on sotkettu kourallinen vaseliinia niin ehkä.

ps. Mulla ei oo varmaan vuosiin ollu ruokakaapissa tommosta valikoimaa vaikka aina kattelenki kaikki tarjoustuotteet.

02.03.2022 09:35:02
#551672 [+-] Piilota Suosittele

On on jonotusta, niin jonottamiseen kulunut aika vs raha. Huomasin nyt vähän aikaa sitten, että ruokakassin hinta S-marketissa napsahti 70 euroa. Ei kaljaa, ei karkkia. Jugurttia, kananmunia muutama roiskeläppä, chiliperunoita ja pari pakettia kalapuikkoja (rainbow).

katselin kauhulla sitä hintaa. 70 vitun euroa. Lidl kutsuu.

[ 10 viestiä | ]