Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 131 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kanankoivet höysteillä Kanankoivet höysteillä
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
nisti kys nisti kys
Bon apetit Bon apetit
Niin hyveä kasvis keittoa Niin hyveä kasvis keittoa
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
Päivän safkat Päivän safkat
Sörsselssön Sörsselssön
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
Lihalaiva Lihalaiva
Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks... Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...
Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
Sika-chilisoossia skermaperunoilla Sika-chilisoossia skermaperunoilla
Oma tekemä las akne Oma tekemä las akne
Päivän safkat Päivän safkat
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Yö mätöt Yö mätöt
Vihreät uuniin Vihreät uuniin
grillikesä part.1 grillikesä part.1
Nää on ihan hyviä :D Nää on ihan hyviä :D
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
Home pizza Home pizza
 837 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.01 MB, 1 tiedosto
23.04.2019 22:22:46
[ + 2 | ]

Natsisoppaa, kiitos Mestari!

[28484] [20190423_220225.jpg] [4.01 MB] [4128x3096] [] []
20190423_220225.jpg

kana

(136)  · 

keitto

(24)  · 

mestari

(37)  · 

halla-aho

(72)  · 

natsi

(251)  · 

soppa

(12)
23.04.2019 22:31:35
#193161 [+-] Piilota Suosittele

Nyt on kuva tärähtänyt sen verran ettei oikein toimi edukseen.

Maissi-kana-kampapasta tunnistettu, mutta hmm... sipulia ja kermaan tehty?

23.04.2019 22:36:42
#193163 [+-] Piilota Suosittele

>>193162

Hernemaissipaprikaa nyt ei saa käyttää ruuanlaitossa muutenkaan. Herneet ja maissit saa purkeissa erikseen ja tuorepaprikan pilkkominen ei käsiä katko. 3 kertaa parempaakin tulee.

23.04.2019 22:43:51 | 22:44:33
#193168 [+-] Piilota Suosittele

>>193167
Kyllä. Aikoinaan ku mummilla oli mökki ni siellä herneitä yms suoraan puskasta. Marjat ja perunat ja porkkanat ja kaikki kesän herkut suoraan omasta maasta. 6/5

(vai mikskä vituiks niitä hernekasvattimia sanotaan, versoiks tms?)

23.04.2019 22:57:03
#193170 [+-] Piilota Suosittele

193169

Vitusti sipulia ni tulee parempi.

Ainaki tän verra. Enemmänkin voi laittaa oman maun (ei se kissa) mukaan.

26.09.2021 03:04:15
#503969 [+-] Piilota Suosittele

tein joskus kaverin kanssa kännissä ruokaa pasi viherahon tapaan. siä oli makarylliä, kalapuikkoja, lihapullia, makkaraa, raejuustoa, kananmunaa, sipsejä, sieniä, ranskalaisia ja kaikki oli rakennettu lihakeiton jäljellä olevaan liemeen mihin lisättii vettä ja kermaa. saatto siä jotain muutakin olla mitä en muista.
ei hassumpaa, syötiin kaikki, maistu ranskalaisille koko soppa.

[ 9 viestiä | ]