Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 130 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kauriin paistia sinappimarinaadilla Kauriin paistia sinappimarinaadilla
Rahatloppu-safkaa Rahatloppu-safkaa
Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku
Spydäriä Spydäriä
juuh elikkäs aamupala juuh elikkäs aamupala
pojan täyttö pojan täyttö
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
pizza pizza
Helposti paras tubettaja Helposti paras tubettaja
Vitusti nakkisoppaa Vitusti nakkisoppaa
Jotai homostelua Jotai homostelua
Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas
Toimii Toimii
lisää ruokakuvia lisää ruokakuvia
Otettii sisäxilettä Otettii sisäxilettä
Perunamunakas Perunamunakas
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
Ranualaiset munalla Ranualaiset munalla
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
Cinccumunacas ja sienisalaatti Cinccumunacas ja sienisalaatti
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta! Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
 757 näyttökertaa, 4 viestiä, 2.01 MB, 1 tiedosto
18.09.2018 20:29:01
[ + 8 | ]

Ruoka blogii

[18016] [3.jpg] [2.01 MB] [4128x3095] [] []
3.jpg

ruoka blogi

 · 

porkkana

(27)  · 

dick butt

18.09.2018 20:29:45
#98602 [+-] Piilota Suosittele

Jooh elikkäs aattelin näin tän ruokabuumin innoittamana laittaa kuvaa myös iltapalasta.
Eli tässä ois tälläst ruokaa ku porkkana. Ei mitenkään hirveen vaikeet tehä tarviit:
-porkkanaa

15.10.2018 07:31:53
#109309 [+1] Piilota Suosittele

109184

Yks mitä voi tehä jos omassa kaupassa ei oo tikkuporkkanoita ni ostaa ranskalaisii ja oranssia elintarvikeväriä niin saa tollasia.

[ 4 viestiä | ]