>>759655 Voin sanoa että karjalanpiirakka, jonka päällä on loimulohta, meetwurstin viipale sekä emmental juusto päälle maistuu aika messevältä. Tän kokosia karjiksia ei montaa tarvi syödä. Ukkelin mukaan toi lohi säilyy 3-4 päivää jääkaapis. Tosin voi olla ettei huomiseks jää kuin jämät
>>759669 Sun pitäis nähä se ukkeli. Sillä ei ole siis minkään firman essua päällä, vaan työmiehen mustissa vaatteissa täysin harmaa merirosvoparta ja tuuhea tuhkan harmaa tukka kuin rokkitähdellä. Siitä siis huokuu sellanen fiilis että minä en kumarra ketään eikä vittuakaan kiinnosta miltä näytän :D Se on siis vanha ukko, ei löydy goooglettamalla siitä kuvaa kun sitä ei somet kiinnosta. Hieno mies, olen ennenkin ostanut ja aina vitun hyvää kalaa. Koskaan ei ole mennyt kuivaksi. Nytkin se veteli reteesti röökiä kun menin morottamaan :D
3 viikkoa kulkenu kouvolasa. Siellä on aina sama ukko. Samalla bussipysäkillä juomassa kaljaa samat vaatteet päällä. Tosin yks päivä se oli saanu massia jostai. Sillä oli original ananas. Tai se oli ottanu juoksut. :D
[
10 viestiä
|
]
⭰
Ruoka avun saalis
Leipäkakku
Söinköhän silmillänu
Burgeri
Juuh elikkäs
Työpaikan lounas
Gourmet kana
Massan ransukebu ku joku suositteli
Koronamös
Lihalaiva
nannaa
Joulupäivän läskimahapitsaa
Vammainen aamupala
Lohea ja muuta
Maanantaina leivotaan
Lohi ja rehut
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
Lampaan paistia ja vihan neksia.
nuudeliresepti
Teetä ja sympatiaa
Lohea, kermaperunoita ja parsaa
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret
Juuh elikkäs ananas pizza
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...