Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 128 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Ruoka avun saalis Ruoka avun saalis
Leipäkakku Leipäkakku
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
Burgeri Burgeri
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Työpaikan lounas Työpaikan lounas
Gourmet kana Gourmet kana
Massan ransukebu ku joku suositteli Massan ransukebu ku joku suositteli
Koronamös Koronamös
Lihalaiva Lihalaiva
nannaa nannaa
Joulupäivän läskimahapitsaa Joulupäivän läskimahapitsaa
Vammainen aamupala Vammainen aamupala
Lohea ja muuta Lohea ja muuta
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
Lampaan paistia ja vihan neksia. Lampaan paistia ja vihan neksia.
nuudeliresepti nuudeliresepti
Teetä ja sympatiaa Teetä ja sympatiaa
Lohea, kermaperunoita ja parsaa Lohea, kermaperunoita ja parsaa
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks... Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...
 39 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 27.06.2026 14:00:18
[ + 1 | ]

Loimulohen ukkeli myi lohta

[88949] [tiedosto.jpg] [0.39 MB] [1605x1088] [] []
tiedosto.jpg

loimulohi

 · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

kaljaa

(37)  · 

karjalanpiirakka

27.06.2026 14:11:59
#759658 [+-] Piilota Suosittele

>>759655
Voin sanoa että karjalanpiirakka, jonka päällä on loimulohta, meetwurstin viipale sekä emmental juusto päälle maistuu aika messevältä. Tän kokosia karjiksia ei montaa tarvi syödä. Ukkelin mukaan toi lohi säilyy 3-4 päivää jääkaapis. Tosin voi olla ettei huomiseks jää kuin jämät

27.06.2026 14:56:53 | 14:57:51
#759670 [+-] Piilota Suosittele

>>759669
Sun pitäis nähä se ukkeli. Sillä ei ole siis minkään firman essua päällä, vaan työmiehen mustissa vaatteissa täysin harmaa merirosvoparta ja tuuhea tuhkan harmaa tukka kuin rokkitähdellä. Siitä siis huokuu sellanen fiilis että minä en kumarra ketään eikä vittuakaan kiinnosta miltä näytän :D Se on siis vanha ukko, ei löydy goooglettamalla siitä kuvaa kun sitä ei somet kiinnosta. Hieno mies, olen ennenkin ostanut ja aina vitun hyvää kalaa. Koskaan ei ole mennyt kuivaksi. Nytkin se veteli reteesti röökiä kun menin morottamaan :D

27.06.2026 15:22:04
#759676 [+-] Piilota Suosittele

>>759670 No tuo pitäisi todella nähdä. :D

3 viikkoa kulkenu kouvolasa. Siellä on aina sama ukko. Samalla bussipysäkillä juomassa kaljaa samat vaatteet päällä. Tosin yks päivä se oli saanu massia jostai. Sillä oli original ananas. Tai se oli ottanu juoksut. :D

[ 10 viestiä | ]