et vaan taju et vaan taju
Kävelyllä Kävelyllä
Jätkä on nero! Jätkä on nero!
niinpä niinpä
MItä tuli taas tehtyä MItä tuli taas tehtyä
disney disney
vaalien ryöstö vaalien ryöstö
Kaljaa Floridaan! Kaljaa Floridaan!
sanna ja ählämi sanna ja ählämi
Valupertti ja Nakuankka Valupertti ja Nakuankka
haltia iida haltia iida
Syökää kanaa! Syökää kanaa!
maaaaaaario maaaaaaario
lidl sneiks lidl sneiks
tuhansia gigoja tärkeää tuhansia gigoja tärkeää
Typerä ählämi Typerä ählämi
purken porausta purken porausta
pyllyn paras pyllyn paras
milf milf
Kumitissi Kumitissi
en mä oikeesti kattonu sen tissejä en mä oikeesti kattonu sen tissejä
tuuks harventaa munki metsää tuuks harventaa munki metsää
Metsäretkellä Metsäretkellä
kauppa-apu kauppa-apu
 39 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 27.06.2026 14:00:18
[ + 1 | ]

Loimulohen ukkeli myi lohta

[88949] [tiedosto.jpg] [0.39 MB] [1605x1088] [] []
tiedosto.jpg

loimulohi

 · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

kaljaa

(37)  · 

karjalanpiirakka

27.06.2026 14:11:59
#759658 [+-] Piilota Suosittele

>>759655
Voin sanoa että karjalanpiirakka, jonka päällä on loimulohta, meetwurstin viipale sekä emmental juusto päälle maistuu aika messevältä. Tän kokosia karjiksia ei montaa tarvi syödä. Ukkelin mukaan toi lohi säilyy 3-4 päivää jääkaapis. Tosin voi olla ettei huomiseks jää kuin jämät

27.06.2026 14:56:53 | 14:57:51
#759670 [+-] Piilota Suosittele

>>759669
Sun pitäis nähä se ukkeli. Sillä ei ole siis minkään firman essua päällä, vaan työmiehen mustissa vaatteissa täysin harmaa merirosvoparta ja tuuhea tuhkan harmaa tukka kuin rokkitähdellä. Siitä siis huokuu sellanen fiilis että minä en kumarra ketään eikä vittuakaan kiinnosta miltä näytän :D Se on siis vanha ukko, ei löydy goooglettamalla siitä kuvaa kun sitä ei somet kiinnosta. Hieno mies, olen ennenkin ostanut ja aina vitun hyvää kalaa. Koskaan ei ole mennyt kuivaksi. Nytkin se veteli reteesti röökiä kun menin morottamaan :D

27.06.2026 15:22:04
#759676 [+-] Piilota Suosittele

>>759670 No tuo pitäisi todella nähdä. :D

3 viikkoa kulkenu kouvolasa. Siellä on aina sama ukko. Samalla bussipysäkillä juomassa kaljaa samat vaatteet päällä. Tosin yks päivä se oli saanu massia jostai. Sillä oli original ananas. Tai se oli ottanu juoksut. :D

[ 10 viestiä | ]